Löwik Wonen & Slapen reviews

Westeinde 660, 7671 CX Vriezenveen, Nederland
image
3.0 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

40.00%

4

0.00%

3

20.00%

2

0.00%

1

40.00%
Over Löwik Wonen & Slapen

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 13:30–17:30
  • Dinsdag: 10:00–17:30
  • Woensdag: 10:00–17:30
  • Donderdag: 10:00–21:00
  • Vrijdag: 10:00–17:30
  • Zaterdag: 10:00–17:30
  • Zondag: 12:00–17:00
  • Op dit moment gesloten

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Löwik Wonen & Slapen in Vriezenveen

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Bij een slechte beoordeling goed en uitgebreid beschrijven wat er volgens u misgaat. Boze reviews worden niet geplaatst.
Door op "Plaats review" te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Löwik Wonen & Slapen

image
Remco de Vries
16 January 2025

Hele ruime keus, mooie zaak!

Delen Delen
image
R ter Beek
13 December 2024

Service ver onder de maat. Vorig jaar (2023) een bank gekocht (best aan de prijs). Dit jaar al verkleurd. Antwoord service: de bank mag niet op een lichte plek staan (waar dan? In een huis zonder ramen?) We zijn verzekerd via Löwik, maar geven dan niet thuis. Dan bieden ze als oplossing: dat wij de kosten voor herstoffereren betalen. Ongekend. Een reactie als deze van Löwik op onderstaande te verwachten. Een oplossing de bank opnieuw te stofferen met als voorwaarde dat ik alle kosten dien te betalen is natuurlijk een bron van onvermogen bij een dure bank van 2023. De servicemensen zijn getraind om deze verzoeken af te wijzen. En dan in een reactie hieronder nog bij voornaam te reageren zegt natuurlijk genoeg. De conclusie kunt u waarschijnlijk zelf wel trekken.

Delen Delen
image
linda grothues
6 December 2024

Voor jaren geleden een bank besteld, mooie beloftes dat alles zou op de plaats worden gezet. Niet dus. Maar goed het kan 1 keer misgaan en de bank beviel goed. Nu nieuwe meubelen gekocht en voor de 2de keer is er in de winkel verteld dat alles op de plek word gezet. Voor ons was dit gezien de eerste keer wel een issue. Kwam goed. Niet dus. Heel vervelend voor ons en het vervoersbedrijf ivm met de planning, ze wisten niet eens dat we op de eerste verdieping wonen. De producten zijn goed, maar waarom verkopers vertellen dat je uitgepakt krijgt en je erachter komt dat dit niet zo blijkt is voor mij een reden van einde oefening.

Delen Delen
image
Wouter Hamers
21 October 2024

Prima bedrijf, maar je kan merken dat hun processen achterlopen op andere meubelwebshops. Ik heb 3 eetkamerstoelen besteld, met een levertijd van 2 weken. Toen ik na 2 weken nog steeds niets had gehoord toch maar gaan bellen. Toen werd mij verteld dat ze orders nog handmatig in het systeem zetten, en die van mij waren vergeten. Nog een keer 2 weken wachten dus. En het duurt de tweede keer zelfs langer dan 2 weken. Uiteindelijk meer dan een maand moeten wachten. Na zelf om korting gevraagd te hebben heb ik die wel gekregen: 7% korting, dat siert ze dan wel weer.

Delen Delen
image
nel
25 September 2024

Giga winkel/showroom!! Super veel keus in alle prijzen.. wij zijn fan!! Binnekort onze nw bank bestellen!! Zoals t zien stasn ze inm. in ons huis! Zoooo blij mee..

Delen Delen