Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Pavarotti To Go Leidschendam


Marco de Neijs
1 December 20242 pizza’s besteld via thuisbezorgd. Na 1,5 uur wacht melding dat pizza’s zijn bezorgd. Omdat dit niet het geval is, gebeld met restaurant. Ze zouden nog onderweg zijn. Weer kwartier later eindelijk de bezorger. Koude pizza’s met verbrande bodem smaak. We hebben hier vaker besteld en dat was altijd prima, nu was het de laatste keer.

Marianne van Nes
22 November 2024Toch na 1,5 uur(!) maar eens gebeld waar de pizza bleef. Binnen een kwartier mevrouw want tja erg druk en slecht weer waardoor bezorger voorzichtiger rijdt. Na 2 uur weer gebeld of er nog wat ging gebeuren ….. Na ruim 2 uur komt de bezorger (in een auto…) ja sorry het is druk en we hebben “een mannetje” te weinig. Op mijn opmerking dat je je bestel platform moet sluiten als je levertijd oploopt naar 2 uur zei de bezorger ja dat is nu ook. Even gecheckt… ook dat was een leugen!

Mariska van Schie
30 October 2024Nou laten we zeggen het eten wat heerlijk. Echter over de bezorging en de medewerkers heb ik echt een negatieve ervaring... Ik had aangegeven dat het eten rond 20.00 uur bezorgd kon worden. Ik had nog in de opmerkingen aangegeven niet voor 20.00 uur te komen omdat we werken zelf tot die tijd. Om 19:37 de bel, al het eten. Bezorger begreep niet hoe de deur open ging, dus tweede keer bel. Ik zeg ja kom maar boven. Toen bezorger boven was, zeg ik we hebben wel een probleem, het eten zou pas 20.00 uur bezorgd worden of later. Mijn zoon werkt nu nog. Zegt hij ja dat is niet mijn probleem, daar kan ik weinig aan doen, word mij ook maar meegegeven. Ik zeg ja dat begrijp ik, maar kan er ook niet zoveel aandoen, en heb dus nu straks koud eten... Zegt bezorger: tja snap het probleem niet, dan warm je het maar op! Nou dan ben je me wel kwijt....zeker voor €65,00 ( 2x pasta, 2 pizza) Hij wou zijn leidinggevende niet bellen .. Dus ik gelijk zelf gebeld....super vriendelijk medewerker (bleek later de chef kok) die luisterde, mij hoorde, en oplossingsgericht kwam..... Goed de pizza van mijn zoon werd na bezorgd door de leidinggevende van de eerste bezorger... Dus ik zeg nou super, Goed opgelost dank je wel, draait hij zich om en Zegt, ik heb we een verzoek of je de volgende keer aardiger kan doen tegen mijn bezorger.... Dus ik zeg pardon??? Ik denk dat jouw bezorger wat meer klantvriendelijk kan reageren...en dus jij ook, want je veroordeeld nu je eigen klant terwijl je zelf een fout maakt. Nou was niet de bedoeling, uiteindelijk een oke gesprek gehad en excuses gehad. Prima zo.... Maar echt heel erg klantvriendelijk vind ik het allemaal niet......
