Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van HEMA

Aline Uitbeijerse
22 January 2025Personeel in dit filiaal is zeer onvriendelijk. Met name de wat oudere dames achter de kassa. Er kan geen gedag af als je af wil rekenen en met een zucht wordt je geholpen. Ondertussen wordt er geklaagd tegen een collega. De prijs kan er nog net tussendoor gezegd worden en er wordt niet eens vriendelijk een fijne dag gewenst. Nu snap ik echt wel dat je af en toe je dag niet kan hebben. Maar werkelijk alle keren dat ik bij dit filiaal kom wordt je afgesnauwd. Regelmatig zijn de kassa's niet open en moet je naar de zelfscan. Als je aangeeft contant te willen betalen krijg je een snauw terug en wordt er met veel tegenzin een kassa geopend. In de winkel is geen medewerker te bekennen en als je een vraag hebt moet je het zelf maar uitzoeken. Jammer om meerdere reviews met een zelfde soort klacht te lezen over de slechte service en klantvriendelijkheid die ver te zoeken is. Wanneer wordt daar serieus wat mee gedaan?

Sara Wardak
1 January 2025De racistische houding van zowel de medewerkers als de manager (Wim van den Dool) bij het HEMA-restaurant in Sliedrecht is niet alleen schandalig, maar ook volkomen onacceptabel! Het is ongelooflijk dat dit soort gedrag nog steeds getolereerd wordt in een winkel die beweert klantvriendelijkheid te bieden. Ik ben diep teleurgesteld over de manier waarop ik ben behandeld in het HEMA-restaurant in Sliedrecht. Dit was de tweede keer dat ik te maken kreeg met discriminatie en onprofessioneel gedrag van het personeel(oude vrouwen) en manager Wim van den Dool en het is gewoon niet acceptabel. Ik ben gisteren door een medewerker (dikke vrouw met korte haar) op een onvriendelijke en chagrijnig manier werd aangesproken. Ze zei dat het restaurant over een half uur zou sluiten en dat ik meteen moest vertrekken. Terwijl er nog andere twee mensen zat koffie te drinken. Haar houding was onbeleefd en vijandig. Dit is totaal onacceptabel voor een horecagelegenheid die klantvriendelijkheid aanbiedt. Toen ik mijn klacht voorlegde aan de manager Wim van den Dool, verwachtte ik dat hij het serieus zou nemen en zou proberen de situatie op te lossen. Maar in plaats daarvan werd ik nog onvriendelijker behandeld. Zijn reactie was simpelweg dat "it is what it is " en "je kan niet altijd vriendelijk blijven". Toen ik zei dat dit klanten zou kunnen afschrikken en hij verliest klanten antwoordde hij: "Als ze gaan, gaan ze." Dit is schokkend en onbegrijpelijk voor iemand in een verantwoordelijke functie. Hij zei letterlijk dat ik mijn koffie drink en vertrek. Pardon! Maar als je echt niet weet wat klantvriendelijkheid betekent dan zou je beter iemand die wat jonger is de kans geven om jouw functie te overnemen. Ik zal nooit meer naar de HEMA gaan en zou het aan NIEMAND aanbevelen.


Noeky 1980
29 October 2024Wat een vreselijke service in deze winkel! Je stelt een vraag bij de kassa en krijgt nog net geen zucht omdat er een vraag beantwoord moet worden. Daarna wordt er verder afgerekend met de persoon achter mij terwijl mijn vraag nog niet is beantwoord zeer onbeschoft. Toen zelf maar gezocht naar het artikel in de winkel. Waar veel schappen gewoon leeg waren. Ik zocht nog een persooneelslid op mij te helpen, maar deze stonden druk te praten met elkaar achter een kledingrek. Wat een ongeïnteresseerd en geïrriteerd gezicht kwam daar vandaan toen ik een vraag stelde. Totaal niet klantgericht. Een uitstraling dat ze geen zin hebben om überhaupt te werken. Blijf dan thuis denk ik dan! Zelfde als de vestiging in Hardinxveld. De dames die daar werken vinden het ook allemaal wel best. Volgende keer maar lekker ergens anders heen. Erg jammer dit.
