Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Sushi Chef ijmuiden

Kirstiej104
13 August 2024Normaal altijd prima, maar blijkbaar is de vestiging in IJmuiden tijdelijk dicht, wat nergens vermeld staat. Vestigingen in Haarlem pakken de orders op. Bestelling is ondertussen al bijna 2 uur later dan beloofd. Voor je iemand aan de telefoon krijgt sta je eerst bijna een halfuur in de wacht en krijg je vervolgens geen indicatie hoelang het nog gaat duren.

Robert Hahn
14 March 2023Zo vaak gehaald en dan €0,50 rekenen omdat de nog niet gemaakte maki mix wilt aanpassen! Wat overigens gewoon mag maar het is een extra handeling. Eten is oké geld/kwaliteit maar zou het toch ergens anders proberen. Sushi point is vriendelijker en toch wel lekkerdere sushi 🍣 dus op naar SUSHI POINT eet smakelijk! Bedankt voor jullie reactie. Ik begrijp het zeker wel alleen klantvriendelijkheid en klantenbinding begrijpen jullie niet. Maar het is jullie recht om zo met klanten om te gaan. En mijn recht om de klant te adviseren om niet heen te gaan!

Marco Mekenkamp
19 October 2021Teleurstellend! Zegt dat genoeg? Geen wasabi, geen sojasaus, geen gember, geen eetstokjes. Ik heb nog niet één keer hier besteld zonder dat een opmerking noodzakelijk was. En nu, na diverse pogingen om het gesprek aan te gaan en hen te laten inzien dat het echt andrs moet, plaats ik mijn ongenoegen nu online. En dan beperk ik me tot vandaag, na online besteld te hebben. Aangekomen in de winkel werd ik volkomen genegeerd. Een chinese dame (?) vond het belangrijker op te ruimen dan mij te begroeten. Ik stond er vijf minuten zonder enige aandacht. En dan het eten zelf: van alles ontbrak toen ik thuiskwam, zoals gezegd. Bovendien viel de california sushi van ellende uit elkaar... niet normaal op te pakken. Eén ster is qua beoordeling eigenlijk al teveel. Mijn advies: hef deze vestiging op en ga terug naar jullie roots in Haarlem.