Joy King reviews

Johannes Vermeerplantsoen 8-9, 2251 GP Voorschoten, Nederland
image
3.0 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

20.00%

4

20.00%

3

20.00%

2

20.00%

1

20.00%
Over Joy King

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: Gesloten
  • Dinsdag: 16:30–20:30
  • Woensdag: 16:30–20:30
  • Donderdag: 16:30–20:30
  • Vrijdag: 16:30–20:30
  • Zaterdag: 16:30–20:30
  • Zondag: 16:30–20:30
  • Op dit moment gesloten

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Joy King in Voorschoten

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Joy King

image
Sjoukje Stolk-Woudstra
2 January 2025

Een chinees die al heel lang in Voorschoten zit en nog steeds goede kwaliteit levert. We hebben er op nieuwjaarsdag heerlijk gegeten. Zoals altijd was de hoeveelheid meer dan we op konden. Vriendelijke bediening is ook zeker een pluspunt. Helaas vergeten foto’s van het lekkere eten te maken maar dat komt omdat het te druk hadden met genieten. Wij blijven zeker met regelmaat terugkomen.

Delen Delen
image
Traveller -
11 October 2024

Beetje flauw dat je voor een half portie bami / nasi 2 euro moet bijbetalen!!! Als je online besteld. Als je zelf haalt heb je hier een hele bak voor. Afleggerij……

Delen Delen
image
Desiré Kruit-Collé
14 September 2024

Heerlijk eten. Heel gastvrij personeel, extra aandacht voor de kinderen en meer dan genoeg eten. Aanrader!

Delen Delen
image
Viola van Zanten
9 August 2024

Heel jammer, maar nu al voor de zoveelste keer de koe lu yuk ballen veel te hard en veel te doorgebakken. Of de balletjes zijn er nog een keer ingegooid….. heel jammer, we komen hier al jaren, maar de laatste maanden smaakt het eten niet zo lekker.€26 betaald voor zeer slecht eten!!!!

Delen Delen
image
Chris Sanders
12 April 2024

Gisteren heb ik tot mijn spijt niet met thuisbezorgd besteld maar omdat het restaurant bij de vorige bestelling hiervoor geflyerd had, op hun eigen site. Ik heb een Cantonese rijsttafel besteld voor 2 personen voor €47,80. Daar kwamen nog 2€ bij voor het laten bezorgen en 35 cent transactiekosten. Bij de bestelling kon ik alleen een keuze maken voor de soep. Dan is er alleen nog een opmerkingen veld en de checkout. Ik heb verder niks op te merken dus met iDeal 50,05€ betaald. Werd ik binnen enkele minuten gebeld met de vraag of ik nasi of bami wilde want ik was vergeten een keuze te maken. Oh oké, doe dan maar nasi. Ja, dat is dan 2€ extra te betalen in het restaurant. Pardon? Ik heb aan de telefoon aangeven dat dat toch niet de bedoeling kan zijn, maar aan de telefoon werd mij het verwijt gemaakt dat ik geen keuze had gemaakt en dus 2€ te weinig zou hebben betaald. Ik ben dus tegen mijn zin naar het restaurant gegaan en heb ze daar verteld dat ik boos ben en dat ik het er niet mee eens ben. Want, op de website bestaat er helemaal geen mogelijkheid om een keuze te maken voor een bijgerecht, laat staan om daar extra voor te betalen. Bovendien wilde ik mijn eten laten bezorgen, juist om niet vanaf mijn werk eerst nog langs het restaurant te moeten. In plaats van dat er excuses werd gemaakt kreeg ik te horen dat ik het niet goed heb gedaan en werden mij bonnetjes van andere klanten getoond die ook allemaal extra hebben betaald voor hun bijgerecht. Maar dat is mijn punt heelaal. Mij iets verwijten terwijl de website iets anders adverteert en helemaal de mogelijk niet biedt om een toelage voor het bijgerecht te betalen, dat is mijn punt. Zoiets als dit heb ik bij thuisbezorgd nog nooit meegemaakt en nu kan ik ook geen review schrijven bij thuisbezorgd wat anders wel had gekund. Ik snap niet waarom ze in de zaak niet gewoon sorry zeggen voor het verwijt dat ik een fout heb gemaakt en dat ze mij voor 2€ langs laten komen. Overigens heb ik op mijn aandringen nog wel de 2€ voor de bezorging terug gekregen, al ging dat zeker niet van harte. Tip voor de klant: bestel dus niet via de eigen website van dit restaurant. Tip voor het restaurant: klant tevredenheid is iets dat je zelf in de hand hebt; een klant een verwijt maken is nooit een goed idee!

Delen Delen