Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Mr. Sushi Nijkerk

Wesley Magg
5 January 2025De krokante kip sushi is de reden dat we altijd terugkeerden naar Mr Sushi Nijkerk. Het eten is hier fantastische maar de klantenservice is verschrikkelijk. Tot 3 maal toe een gratis box C gespaard. De eerste hiervan lekker opgegeten. Bij de tweede bleek de actiecode verlopen te zijn, vreemd maar oke. De derde code staat in mijn e-mail en is nog recent, helaas kan mr sushi nijkerk en ook de algemene klantenservice van me sushi mij niet verder helpen en wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. De code zou volgens hen niet bestaan. Dit terwijl deze code toch echt wel in mijn mail staat, dit was voor ons na een aantal jaar als trouwe klant de druppel om hier nooit meer eten te gaan bestellen. De foto dient als bewijs van de recent verkregen code na een volle spaarkaart.

Jolanda Vrolijk
4 November 2024Hier kun je altijd heerlijke sushi afhalen met verse vis. Meestal bestellen we van te voren, maar afgelopen zaterdag spontaan bedacht dat we sushi wilden eten, en konden het na een half uur komen ophalen. Super service! De zalmlovers box vonden we heel erg lekker. Deze bestellen we volgende keer weer. En de tuna salad roll vonden we zo lekker dat we bijna ruzie kregen wie het laatste stukje op mocht eten! 🤭

Ilse Bock
27 October 2024Vandaag heerlijke sushi gehaald! Ivm de drukt werden we meteen netjes opgebeld met de vraag of het erg was om het wat later op te halen. Bij het ophalen moest ik nog even wachten, maar het personeel was hard aan het werk en erg klantvriendelijk! We hebben genoten van de heerlijke en verse sushi! Het enige wat misschien wat beter kan is checken voor hoeveel personen de bestelling is. Wij waren met z'n 4en en hadden nu dus helaas niet genoeg sojasaus en stokjes. Maar verder echt helemaal top! Aanrader!

carmen de jonge
31 August 2024Vorige week hier sushi besteld. We hadden een tijd afgesproken Hoelaat het bezorgt zou worden. De bezorger was meer dan 1,5 uur te laat!!! We hadden gebeld om te vragen waar ons eten bleef, maar kregen als reactie dat ze het erg druk hadden en de bezorger onderweg was! Na dit telefoontje heeft het nog ongeveer 30/40 minuten geduurd voordat wij ons eten hadden. Daarnaast was de sushi ook niet zoals we gewend zijn, er zat weinig smaak aan en voelde klef. Erg jammer, je geeft een hoop geld uit, dan verwacht je een beetje meer service en kwaliteit. In het verleden hier vaker besteld, maar volgende keer bestellen we ergens anders.

Jan-willem Vos
4 July 2024Ik heb jullie gebeld en een foto gestuurd, maar kreeg te horen dat het zo hoort en ik weer precies hetzelfde zou krijgen! Waardeloze service. Sushi in paste niet in 1 bak maar we stampen het er maar in. Resultaat: 1 grote bak met aan elkaar geplakte rijst. Freeroll stelt ook niks voor, wordt gecompenseerd door de rest wat kleiner te snijden. Gewoon hele kleine stukjes sushi voor je geld. Vaak besteld hier maar NOOIT WEER!