Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Sultana Express

john haijes
3 November 2023Ik snap niet dat het zolang duurt de bezorging ik kwam vanmiddag een bezorger tegen die reed als een randdebiel. inhalen op de Katwijkerlaan terwijl er een bestelwagen linksaf sloeg en die vervolgens bovenop zijn rem moest gaan staan en ik bijna achter op de bestelwagen klapte. zeer asociaal rijgedrag Beetje late reactie na 5 jaar geleden gepost te hebben en aangezien domino's niet met busjes rijd maar met fietsen en scooters en jullie naam duidelijk op die bus stond ja ach

Robin
26 June 2021Om 11:15 een pizza besteld, vervolgens komen ze om 12:30 aan met onze pizza's (die half rauw waren), tijdens het afrekenen blokkeert onze bezorger het scherm van het pin apparaat en tot onze verbazing hebben wij €119,- ipv €19,- afgerekend. Uiteindelijk wel de €100 terug gekregen, maar dit is zeker de laatste keer dat we hier bestellen!

Ingeborg Rietveld
6 August 2018Vanmiddag hoorde ik de brievenbus en toen ik ging kijken, was het een folder van de Sultana-express. Aangezien we een nee-/nee-sticker op de brievenbus hebben, heb ik de bezorger aangesproken. Hij zei dat hij de sticker niet gezien had. 's Avonds ging ik echter bij 2 buren voor de planten zorgen en ik zag bij beiden dat zij ook deze folder hadden ontvangen, terwijl beiden ook een nee-sticker voor folders hebben. Naast dat ik dit erg onfatsoenlijk vind, is het ook niet toegestaan. Ik had een mail willen sturen, maar er is geen mailadres te vinden op de website. Als u een klacht bij de Stichting Reclame Code wilt voorkomen, kunt u dit beter niet meer doen.

Jules Leenders - Stein
24 April 2017Regelmatig reclame folder van dit bedrijf in mijn brievenbus ondanks ja/nee sticker. Is het nu echt zo moeilijk voor de bezorger om die sticker te begrijpen? En dan ook nog tijdens een vakantie periode de folder uit de bus laten steken. Je zou bijna denken dat ze er een andere nachtelijke business op na houden met zulke slechte reviews. Wellicht de bezorging van de folders over laten aan een volwassene in plaats van een 8 jarig kind?
