Sultana Express reviews

Boezemweg 2P, 2641 KH Pijnacker, Nederland
image
1.0 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

0.00%

4

0.00%

3

0.00%

2

0.00%

1

100.00%
Over Sultana Express

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 11:00–23:00
  • Dinsdag: 11:00–23:00
  • Woensdag: 11:00–23:00
  • Donderdag: 11:00–23:00
  • Vrijdag: 11:00–01:00
  • Zaterdag: 11:00–01:00
  • Zondag: 11:00–23:00
  • Op dit moment gesloten

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Sultana Express in Pijnacker

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Sultana Express

image
john haijes
3 November 2023

Ik snap niet dat het zolang duurt de bezorging ik kwam vanmiddag een bezorger tegen die reed als een randdebiel. inhalen op de Katwijkerlaan terwijl er een bestelwagen linksaf sloeg en die vervolgens bovenop zijn rem moest gaan staan en ik bijna achter op de bestelwagen klapte. zeer asociaal rijgedrag Beetje late reactie na 5 jaar geleden gepost te hebben en aangezien domino's niet met busjes rijd maar met fietsen en scooters en jullie naam duidelijk op die bus stond ja ach

Delen Delen
image
Robin
26 June 2021

Om 11:15 een pizza besteld, vervolgens komen ze om 12:30 aan met onze pizza's (die half rauw waren), tijdens het afrekenen blokkeert onze bezorger het scherm van het pin apparaat en tot onze verbazing hebben wij €119,- ipv €19,- afgerekend. Uiteindelijk wel de €100 terug gekregen, maar dit is zeker de laatste keer dat we hier bestellen!

Delen Delen
image
Ingeborg Rietveld
6 August 2018

Vanmiddag hoorde ik de brievenbus en toen ik ging kijken, was het een folder van de Sultana-express. Aangezien we een nee-/nee-sticker op de brievenbus hebben, heb ik de bezorger aangesproken. Hij zei dat hij de sticker niet gezien had. 's Avonds ging ik echter bij 2 buren voor de planten zorgen en ik zag bij beiden dat zij ook deze folder hadden ontvangen, terwijl beiden ook een nee-sticker voor folders hebben. Naast dat ik dit erg onfatsoenlijk vind, is het ook niet toegestaan. Ik had een mail willen sturen, maar er is geen mailadres te vinden op de website. Als u een klacht bij de Stichting Reclame Code wilt voorkomen, kunt u dit beter niet meer doen.

Delen Delen
image
Jules Leenders - Stein
24 April 2017

Regelmatig reclame folder van dit bedrijf in mijn brievenbus ondanks ja/nee sticker. Is het nu echt zo moeilijk voor de bezorger om die sticker te begrijpen? En dan ook nog tijdens een vakantie periode de folder uit de bus laten steken. Je zou bijna denken dat ze er een andere nachtelijke business op na houden met zulke slechte reviews. Wellicht de bezorging van de folders over laten aan een volwassene in plaats van een 8 jarig kind?

Delen Delen
image
M. van L-Roos
26 November 2015

Brrr...koude slappe friet. Niet zo gek: 17.15 bestelling geplaatst. Deze werd na 2x bellen om 19.45 bezorgd. Turks brood was vergeten. Kortom als je een tijd lang genezen wilt zijn van fastfood moet je hier bestellen.

Delen Delen