Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van De IJsselsteinse Frietzaak

Wendy Schrijvers
28 December 2024Anderhalf uur geleden besteld, eten is eindelijk aangekomen is koud. Toen wij het eten mee terug stuurde met de bezorgster en aan hebben gegeven dat we ons geld terug willen. Bezorgsters kon dat niet regelen. Geprobeerd contact op te nemen met de eigenaar, maar hierna werd de hoorn erop gegooid. Wij bestellen hier nooit meer!!!!


Alltimecow _
23 July 20245 juli heb ik besteld. Toen werd ik gebeld een half uur later dat van onze bestelling niet alles op voorraad was. Toen hebben wij gevraagt of het geannuleerd kon worden en dat was geen probleem. Wij zouden ons geld binnen 5 dagen retour krijgen. Ondertussen zijn we bijna 20 dagen verder en heb ik nog niks ontvangen. Meerdere mails eruit gestuurd en ze zouden het onderzoeken. Ik vind dit niet netjes. Ik wacht al een tijd op mijn geld.

Mark ter Horst
5 July 2024Gisteren ook een onprettige ervaring met Melanie mogen meemaken. Ze schenen de bestelling niet te kunnen maken vanwege niet op voorraad zijn van bepaalde ingrediënten. Bijna een uur na bestelling kreeg ik een telefoontje van haar van een voor mij onbekend 06 nummer. Ze gaf aan drie kwartier ook al gebeld te hebben (hier heb ik niets van terug kunnen vinden in mijn oproepen) met dus de mededeling dat ze de bestelling niet konden maken. Ik uitte hierover mijn onvrede want zal dus al geruime tijd op mijn eten te wachten (blijkbaar voor niets) en kreeg vervolgens een grote mond op een onbeschofte manier. Toen ik aangaf dat ik er niet van gediend was op deze manier benaderd te worden hing ze gewoon op!! Gelijk terug gebeld en gezegd dat de bestelling geannuleerd mocht worden. Dit was voor mij eens maar nooit weer bestellen bij de IJsselsteinse frietzaak!

Najib Mansoor
27 April 2024Geen fatsoen, een of ander melanie aan de telefoon die de telefoon ophangt en extreem asociaal is aan de telefoon. Bezorger stond voor de deur en heeft 9x gebeld zegt ze, terwijl er maar 1x is gebeld. Bezorger js weggereden en ze willen het eten niet brengen en mijn geld is weg. Dit omdat ik een oproep heb gemist van de bezorger. Wat een slechte zaak. Thuisbezorgd is ondertussen hierover geïnformeerd. Het blijft niet bij een slechte review.