Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Mr Sushi IJsselstein B.V.

Danique
2 February 2025Afgelopen weekend hebben wij twee pokébowls besteld, en wat een rampzalige ervaring was dat. Na 2,5 uur wachten kregen we niet alleen ons eten belachelijk laat, maar ook nog eens de verkeerde bestelling, waarbij er ingrediënten waarvoor we extra hadden betaald ontbraken. Toen we belden om een compensatie te bespreken, werd ons beloofd dat we op maandag zouden worden teruggebeld. Dit is niet gebeurd. We moesten zelf drie keer bellen om te vragen naar een compensatie, en bij de derde keer werden we ronduit asociaal behandeld. De medewerker had duidelijk geen enkele interesse in klantenservice en besloot zelfs om de telefoon gewoon op te hangen. Dit terwijl wij de hele tijd netjes en geduldig zijn gebleven en alleen maar een eerlijke oplossing wilden. Dit is echt een wanstaltige zaak met ongekend slechte service. Helaas hoor ik van anderen dat dit geen uitzondering is, maar een terugkerend probleem. Wat een enorme fout om hier te bestellen. Absolute afrader!



Fabienne Xie
25 January 2025Ik wilde even wachten met het plaatsen van een review om te zien of we zouden worden teruggebeld voor een compensatie, zoals gezegd is. Helaas is dat na een week nog steeds niet gebeurd. Om de situatie samen te vatten: de negatieve reviews hieronder kloppen helaas volledig. Ook wij moesten meer dan 2 uur wachten op ons eten. Toen we contact zochten, werd er totaal niet begripvol gereageerd. Sterker nog, we werden bijna afgesnauwd en kregen te horen dat we “maar begrip moesten hebben omdat het druk was.” Toen ik vriendelijk vroeg om wat meer begrip en een nettere toon, werd de verbinding abrupt verbroken. Dit was ronduit onprofessioneel. Ik had niet verwacht ooit een 1-sterrenreview te geven, maar de klantenservice was naar mijn mening ver te zoeken. Erg jammer, ik hoopte voordeel van de twijfel te kunnen geven.

Coen Cheng
20 January 2025Afgelopen zaterdag hebben wij een bestelling geplaatst bij Mr. Sushi. Helaas duurde het bezorgen erg lang: na 1,5 uur wachten besloten we te bellen om te informeren naar de status van onze bestelling. Er werd ons verteld dat het eten onderweg was. Na nóg een uur wachten hadden we echter nog steeds niets ontvangen. Toen we opnieuw belden, kregen we een bijzonder onvriendelijke medewerkster aan de lijn, die totaal geen begrip toonde voor ons lange wachten. We wilden simpelweg weten of onze bestelling daadwerkelijk onderweg was, zeker omdat het inmiddels 21:30 was en veel keukens rond die tijd sluiten. Mocht je dit lezen, ik raad je sterk af om hier sushi te bestellen. De bezorging is ontzettend traag en de klantenservice laat veel te wensen over.