Domino's Pizza Maassluis reviews

P.C. Hooftlaan 8, 3142 GH Maassluis, Nederland
image
2.0 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

20.00%

4

0.00%

3

0.00%

2

20.00%

1

60.00%
Over Domino's Pizza Maassluis

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 16:00–22:00
  • Dinsdag: 16:00–22:00
  • Woensdag: 16:00–22:00
  • Donderdag: 16:00–22:00
  • Vrijdag: 16:00–22:00
  • Zaterdag: 16:00–22:00
  • Zondag: 16:00–22:00
  • Op dit moment gesloten

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Domino's Pizza Maassluis in Maassluis

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Domino's Pizza Maassluis

image
Anne Roos Lalleman
31 January 2025

Echt super! Er was storing in het systeem en erg druk maar desondanks was het personeel heel erg vriendelijk! In het bijzonder de jongen achter de kassa. Zeer vriendelijk hij is het gelijk gaan controleren en binnen no-time had ik mijn pizza's. Ik ben normaal geen super fan van domino's, maar deze keer waren de pizza's rijkelijk belegd en goed warm.

Delen Delen
image
Matthijs Huisman
26 January 2025

Je besteld om 18:00 pizza om te laten bezorgen. Om 20:00 wordt je gebeld of je hem kunt komen ophalen omdat het met de bezorging niet lukt. Vervolgens sta je bij de pizzaria een half uur te wachten op je pizza. Compensatie? Nou vooruit bij zelf navragen mocht ik er patatjes bij. Sorry Domino's Maassluis. Dit is de laatste keer geweest.

Delen Delen
image
Marco Kegge
29 October 2024

Bestelling was ruim een uur te laat ondanks dat ik 80 min van te voren had besteld. Pas een half uur na de geplande bezorgtijd kwam er een bericht in de app. Ik heb de vestiging gebeld om beklag te doen. Op mijn vraag waarom er niet even gebeld werd, gaf de medewerker aan dat hij niet iedereen kon bellen waar er een uur vertraging was. Hij bood excuses aan maar GING verder niets doen. Als hij iedereen met een uur vertraging moest compenseren dan verdienden ze niets meer ;) Hij ging mij ook niet de gegevens geven van de franchise nemers. Er kan dus een hoop niet bij deze vestiging en ik kreeg het gevoel op basis van zijn reactie dat vertraging van een uur normaal is. Ik voel me wat belazerd hierdoor.

Delen Delen
image
N W
1 October 2024

We hebben extra betaald voor de versnelde bezorgservice van €2, met de hoop onze bestelling sneller in huis te hebben. Om 18:25 plaatsten we de bestelling, waarbij het beloofde bezorgtijdstip 19:10 zou zijn. Helaas was de pizza er om 19:10 nog steeds niet. Zelfs na een uur wachten was er geen bezorger in zicht, waardoor ik uiteindelijk maar besloot om te bellen. De medewerker probeerde ons tegemoet te komen met een kaneelbrood, maar dat is weinig waard als mijn dochter al naar bed moet zonder avondeten. Ik ben erg ontevreden over de bezorgtijden. Het extra betalen voor een snelle bezorging om uiteindelijk nóg langer te wachten dan de geschatte tijd in de app, is zeer frustrerend. Bovendien gaf de app aan dat de bezorger al een half uur onderweg was, terwijl mij telefonisch werd verteld dat hij op dat moment pas zou vertrekken. Kortom, het hele proces was chaotisch en misleidend, en de app bleek totaal onbetrouwbaar. Zeer teleurgesteld in de service.

Delen Delen
image
Marie-Louise Grundeken
9 September 2024

Zondag 8/9 pizza en kipstukjes besteld om 16:00 smiddags. Het zou 17:30 uur bezorgd worden. Helaas, het kwam om 18:45 uur. Tussentijds wel gebeld, maar er werd gezegd dat er fietssleutels kwijt waren. Fietsen waren kapot. Er was vanalles aan de hand waardoor de pizza niet op tijd geleverd kon worden. Ik heb aangegeven dat dat uiteraard niet mijn probleem is. Mijn gegevens zouden een printscreen van zijn gemaakt, en ik zou compensatie krijgen per mail. Ik wacht nog altijd op een mooi bericht van de manager. Al klonk deze, door de telefoon, -want ja, ik heb het gesprek tussen de medewerker en jou gehoord- niet heel betrouwbaar in deze oplossing. Maar, we zullen zien…. Als de manager anders laat zien, zal ik het review aanpassen. :-)

Delen Delen