Fuji reviews

Burgemeester Jansenlaan 51, 3331 HD Zwijndrecht, Nederland
image
1.8 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

20.00%

4

0.00%

3

0.00%

2

0.00%

1

80.00%
Over Fuji

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: Gesloten
  • Dinsdag: 11:00–21:00
  • Woensdag: 11:00–21:00
  • Donderdag: 11:00–21:00
  • Vrijdag: 11:00–21:00
  • Zaterdag: 11:00–21:00
  • Zondag: 12:00–21:00
  • Op dit moment gesloten

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Fuji in Zwijndrecht

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Fuji

image
Jacques Haas
1 February 2025

Vandaag voor het eerst de roti kip kerrie en de roti tja sieuw geprobeerd na eerder meerdere keren het chinese eten en alles smaakt goed en lekker. Bezorging op tijd en bezorgers altijd vriendelijk en beleefd!

Delen Delen
image
haron van vendeloo
22 January 2025

Ik kom met mijn collega gemiddeld 4x per maand om een broodje kip kerrie te eten, maar afgelopen week hebben wij gemerkt dat ze weer de prijzen van haar broodje omhoog heeft gegooid, de prijs verantwoordt niet meer de hoeveelheid kip en kwaliteit die er nu gerekend wordt kom op 4.50€ voor een broodje met beetje kip , dus wij komen niet meer!!! Dat zijn toch zo'n 150a200 broodjes per jaar die ze nu misloopt je kan ook overdrijven, hopelijk denken er meer mensen zo over

Delen Delen
image
Daan Tholenaars
11 September 2024

Voor een grotere groep een bestelling geplaats met een flink aantal broodjes, hier miste 1 broodje saté. Na telefonisch contact te hebben opgenomen geeft de vrouw aan de telefoon aan dat ze deze er wel in heeft gedaan, echter zaten er toch echt maar 2 in de zak. De vrouw aan de telefoon startte een flinke discussie en gaf uiteindelijk nog aan dat één van mijn collega's het broodje wel zal hebben opgegeten. We hebben hier al best een aantal keer besteld en nooit echt problemen gehad, maar na deze ervaring gaan we hier niet meer bestellen.

Delen Delen
image
Sam Hartog
11 September 2024

Wat een teleurstelling! Bij mijn laatste bestelling ontbrak er een broodje, wat absoluut onacceptabel is. Dit soort fouten getuigen van een gebrek aan professionaliteit en zorgvuldigheid. Het is niet de eerste keer dat ik hier bestel, maar dit incident heeft mijn vertrouwen in deze broodjeszaak ernstig geschaad. Ik verwachtte een complete en correcte bestelling, maar kreeg in plaats daarvan een frustrerende ervaring. Dit is niet hoe je klanten behandelt. Ik zal hier nooit meer bestellen!

Delen Delen
image
Jordy Scheurwater
11 September 2024

Lange tijd vaste klant bij deze toko geweest. Bij de vorige bestelling ontbrak er 1 broodje, vervolgens even contact opgenomen om deze alsnog op te kunnen halen. Eigenaar gaat vervolgens in discussie hierover en beschuldigd ons ervan dat wij deze zelf gewoon opgegeten hebben. Hier gaan we dus nooit meer bestellen natuurlijk wat een waardeloze service en respectloze behandeling van een tot nu goede klant.

Delen Delen