Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Van der Valk Theaterhotel Almelo


AJ Boer
30 January 2025De cupido suite... Gewoon sensationeel voor die prijs... Prachtig bed, mooie themas, grote bubbelbaden, dubbele regendouches en oh ja, een eigen koelkast voor je bubbels. Het welkomstpakket met wat drinken snacks maakt het helemaal af. De service, uitstekend! Niets meer over zeggen... Dus ben je in de regio, doe dan het Theaterhotel en verwen jezelf en je geliefde met een cupido suite!

Doreen Arends
10 January 2025Meerdere kamers geboekt. (6 families) Op 1 kamer kon balkondeur niet dicht. Direct wordt aan receptie gezegd, de technische dienst is er niet en we hebben ook geen andere kamer. Met andere woorden, zak lekker in de stront. Toen we na het nieuwjaarsfeest terug kwamen, was de kamer vol met rook van het vuurwerk. Op badkamer slapen was koud, daar deed de verwarming het niet. Gevraagd naar manager, die was er niet. Ontbijt prima,, maar minder uitgebreid dan bij andere Van der Valks. Erg druk en vol, was maar 1 meisje om de tafels leeg te ruimen en die liep echt haar benen onder de kont vandaan, maar de ontbijtzaal was echt een zooitje. Weer gevraagd naar manager, maar die was er niet. 179 euro betaald voor een kamer waarvan balkondeur kapot was, het koud was, maar erger nog de rook van het vuurwerk. Als compensatie bieden ze een korting aan van 30% op een volgend verblijf. Nou ja echt, alsof die nog gaat komen. Chiquer was geweest een beetje begrip, een kop koffie en bijvoorbeeld ontbijt of lunch cadeau. Bij aankomst drankje genomen, die betaald. Hoor ik later van een van ons, dat je bij aankomst een gratis, drankje krijgt. Was wel attent geweest als ze je hier op attenderen. Ook laten ze je betalen voor de parkeerkaart, terwijl parkeren op zon-en feestdagen gratis is. Dit is wel gecorrigeerd. Staan gewoon een paar domme, goedkope krachten bij de receptie met 0 gevoel voor service. Niemand boeit het iets, blijkbaar ook niet of je terugkomt. En klopt op verzoek om enquête in te vullen,, hoor je niks. Kreeg vantevoren mail, zwembad defect. Ook zo'n domper. Gaan we kijken, is het gewoon open. Dit hotel, gewoon niet doen. 10 januari 2025: bijzonder om hieronder te moeten lezen dat wij geen inlevingsvermogen hebben. Wij zijn in het hotel netjes en geduldig gebleven. Ook nadat er direct werd gezegd de technische dienst is er niet en wij hebben geen andere kamer. Niks geen inleving van jullie kant, wat vervelend het spijt ons, nee botte mededeling. En inderdaad 30% korting niet terug te vinden, want die werd aangeboden op een volgend verblijf. Een volgende keer als de kamer vol rook van het vuurwerk staat hoop ik dat er in uw hotel geen ongelukken van persoonlijke aard gebeuren. Want dan heeft u een serieus probleem, omdat uw medewerkers vonden dat het probleem van de gast zelf is. U bent te alle tijden verantwoordelijk voor de veiligheid van iedere gast. Bij een dusdanige rookontwikkeling had de technische dienst opgeroepen moeten worden, of de manager om het te beoordelen. Beiden is niet gebeurt. Een hotel overnachting begint bij vriendelijkheid en behulpzaamheid.

Anjes Erriquez
26 December 2024Ik was er voor een kerstbrunch. Lekker eten en goede service, aardige mensen. Echter was er wel minder keuze dan bij van der Valk Apeldoorn vorig jaar met kerst en qua tafels wel erg volgepropt, we konden geen kant op, terwijl het een lopend buffet was: niet fijn dus. Tevens zou het goed zijn wanneer er bij het eten vermeld zou staan welk gerecht het betreft: dit was nu een gok, je moest maar hopen dat het datgene was, wat jij dacht dat het was. Tevens was het in mijn beleving qua parkeren niet echt handig: de parkeergarage gaf aan dat het "vol" was terwijl andere mensen aangaven dat er nog ruimschoots plek was. Slecht aangegeven dus. Parkeren was overigens (ivm de feestdagen) wél gratis in de omliggende parkeergarages: een goede zaak (van gemeente Almelo) 👌🏼

M Hartman
24 November 2024Helaas zijn wij niet tevreden. Ook erg bijzonder dat vd Valk ons een evaluatie stuurt en daar geen reactie op geeft terwijl er wel direct een reactie kwam op een review via Google (die iedereen leest natuurlijk). Ons verblijf bij vd Valk Almelo was een teleurstelling. Een dure jacuzzi suite gehuurd en daarbij geen badjassen gekregen. Deze wilden wij dan wel huren maar dat kon ook niet. Bij incheck voelden wij ons niet welkom en werden kortaf te woord gestaan. Snachts ging op de kamer brandalarm af en daar hoorden wij ook niks over. Onze jacuzzi hebben we zelf schoon moeten maken want deze was vet. Het ontbijt was prima maar bij uitcheck onze klachten neergelegd werden we niet serieus genomen en werd ons enkel gezegd dat er een notitie werd gemaakt. Qua empathie valt nog veel te leren bij de dames vd frontoffice. Ik hoop nog steeds dat er iemand het fatsoen heeft om contact met ons op te nemen. Wij komen regelmatig bij vd Valk en zijn deze standaard niet gewend. Ik ben gebeld door een dame van vd Valk. En zij hebben keurig excuses aangeboden en empathie getoont voor onze ervaring. Keurig gedaan. Daarnaast is ons een gratis nieuw verblijf aangeboden om te laten zien dat dit niet vd Valk was hoe het bekend staat. Heel netjes! En fair. Wij zijn altijd super tevreden geweest met vd Valk dus wij twijfelen niet aan dat de volgende keer een succes gaat zijn. Complimenten naar vd Valk.