Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van I Love Sushi Hoofddorp

Dylan Helstone
12 December 2024Op basis van goeie reviews van vrienden toch besteld, voor mijn 1 jarig jubileum. Sushi kwam helemaal door elkaar geschud aan, ik heb 1 haar in me sushi geplakt gevonden. sushi had 95% rijst en 5 % vis of wat er ook in moest. Vervolgens gebeld werd beloofd dat ze nieuwe gingen maken en bezorgen, maar ze zijn nooit meer langs gekomen.. misschien beter ook want na die haar had ik ineens geen trek meer in sushi, wel jammer om zo een review neer te zetten, maar misschien doen ze er wat mee.


Silvia Dragt
17 September 2024We bestellen al lange tijd hier sushi..maar nu stoppen we toch echt na meerdere slechte ervaringen. We wilden t toch nog onze voordeel vd twijfel geven maar na nu echt ziek te zijn geworden van de ( vieze, dikke gesneden, resten afval zalm) sashimi houdt het toch ecbt op. De laatste keer was de kwaliteit al ecbt slecht..de sushi s zagen er niet uit.. in de Spice zalm rol was geen zalm te bekennen..verkeerde orders ontvangen etc..maar het toppunt was toch wel ecbt onze laatste bestelling. Ben de hele nacbt beroerd geweest van de sashimi..ik had het kunnen weten en het beter niet kunnen eten..maar ja..toch gedaan....dikke vieze stukken rauwe zalm ipv dun gesneden zalm..het leken ecbt oude resten zalm..en dat bleek het ook te zijn. Erg jammer de kwaliteit van deze eerst best goede sushi tent is nu veruit schandalig te noemen. Denk dat de eigenaren er ook geen plezier meer in hebben en iig weinig tot geen zorg meer verlenen aan het maken van kwalitatief goede sushi. Zeer slechte kwaliteit..onhygiënisch en eigenlijk dus gewoon gevaarlijk voor de gezondheid. We hebben het lang nog een kans gegeven maar dat is nu echt klaar..helaas...jammer van I love Sushi..maar deze tent moet echt sluiten of nu ecbt wat gaan veranderen!

Yannai Lakeman
12 April 2024Teleurgesteld door Onjuiste Bestellingen We zijn al jaren trouwe klanten van deze sushi-zaak en besteden jaarlijks honderden euro's aan hun heerlijke gerechten, zonder ooit een klacht te hebben gehad. Echter, onze recente ervaring heeft ons teleurgesteld achtergelaten. We plaatsten een bestelling op basis van de verleidelijke foto's op het menu, in de veronderstelling dat ze de gerechten nauwkeurig afbeeldden. Helaas ontvingen we een verkeerde bestelling die niet overeenkwam met de foto die we hadden gekozen. Het was een teleurstelling, omdat we onze keuze uitsluitend hadden gebaseerd op het visuele aspect, zonder de beschrijving eronder op te merken. Het lichtpuntje was dat toen we het probleem aanhaalden, ze aanboden om de sushi-rolls om te wisselen zodat ze overeenkwamen met de foto die we oorspronkelijk wilden bestellen. Dit zou echter betekenen dat we langer moesten wachten. Hoewel we het gebaar waardeerden, was het een ongemak, vooral omdat we al aan het wachten waren op onze initiële bestelling. Hoewel we begrijpen dat fouten kunnen gebeuren, hopen we dat het bedrijf meer aandacht besteedt aan het waarborgen van de nauwkeurigheid in de toekomst, vooral voor loyale klanten die hen consistent hebben gesteund. We kijken uit naar verbeteringen in hun bestelafhandelingsproces.