Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van KFC

StrategiQ Brands
8 February 2025Na bestelling (afhaal) 45 min gewacht, op 2 burgen en een Bucket kip. Uiteindelijk bestelling gekregen, schuurt het tas op moment dat ik het van het balie pak. Medewerker wilde geen nieuwe maken, en vond het dat het ons eigen schuld was. Uiteindelijk geld terug gekregen. Kip was trouwens half rauw nog zagen wij. Terleurstellend

R. Elbertsen
19 January 2025Zelfs een 1 ster review zijn ze niet eens waard. We komen rond 11 uur aan en ze zijn tot 12 uur open. Ze hadden al geen hotwings meer, dan maar filetbites bestelt. Na bestelt en al te hebben, blijken deze ook op te zijn. De tenderburger was ook slecht, leek wel of er in mijn broodje geknepen was. 1 stukje kip er op en nog ijskoud ook. Patat in eerste instantie vergeten, daarna ook nog koud. Terug gegaan voor de koude patat en burger, uiteindelijk na nog een half uur gewacht te hebben, patat gekregen en een verkeerde burger. 1 euro per inleverbeker betaald, krijg ik een gewone die je dus niet kan inleveren. Ik heb oprecht nog nooit zo’n slecht KFC meegemaakt als deze. Hij is pas een paar weken open, maar als het zo door gaat niet voor lang!

Marlous De Haan
10 January 2025Oeioeioei... " er zijn nog 34 wachtenden voor u"... En dat zie je pas nàdat je betaald hebt... Het schoot dan ook absoluut niet op. Heel veel mensen voor me horen mopperen dat ze tussen de 40 en 50 minuten op de bestelling gewacht hadden. De sfeer onder de wachtenden daalde snel. Ik gaf t na 20 minuten en pas 5 bestellingen verder op. Ik heb mn geld teruggevraagd (wat wel vlot ging) en ben bij de buren heerlijk friet en kroket gaan halen. Te weinig personeel bij de KFC op vrijdagavond?


JB110773
2 January 2025Wij zijn echt een KFC fan qua eten maar begrijpen niet dat je, als je net een paar dagen open bent, het kleine restaurant niet netjes kunt houden. De 2 prullenbakken waren al overvol bij aankomst, dit aangegeven bij de kassa/afhaalbalie, maar zijn helaas zo gebleven tot wij weg gingen. Hierdoor ruimen de klanten het zelf niet meer op en wordt het alleen maar viezer en dus ontoegankelijker voor nieuwe klanten. Ik zou het personeel (is over het algemeen namelijk bij de meeste KFC's een probleem) graag zelf wat bewuster maken van het belang van hygiëne en van een schoon restaurant. Hopelijk doet de franchise eigenaar van dit restaurant er iets mee.