Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van De Nijl Steakhouse

Noah van den Berg
10 February 2024Had online bij hun eten besteld. Toen het eten nog niet was bezorgd na de afgesproken tijd probeerde ik hun te bellen, maar het nummer was geblokkeerd. Na 20 proberen contact op te nemen belde ze eindelijk terug en kreeg ik te horen dat ik nog een half uur zou moeten wachten. Dat is dus 1.5 uur voor één portie pasta! Echt belachelijk dus. Bestel hier nooit eten!!

Gabriëlle Koper
22 August 202340 min. Te laat bezorgd. Pizza's dreven uit de doos van het vet. Waren niet te eten zo weg gegooit. Gebeld 3 dagen lang hoorn eraf. Niet te paken te krijgen. Thuisbezorgd ingeschakelt. Krijg 15% korting op me volgende bestelling, wat hun partner (de nijl) wil geen geld of iets anders terug geven. Bestel daar echt nooit meer, vieze troep.

Jeanine Van De Werken
22 June 2023Biefstuk was niet eens te snijden, laat staan eten. Was ook erg klein. Was vooral veel groente wat je kreeg en erg veel saus. Friet was zo vet dat het uit het zakje droop. Ik heb het weggegooid. Zaak 2 keer geprobeerd te bellen over mijn ontevredenheid maar zonder gehoor helaas. Ik bestel hier niet meer!

Patricia Manoe
5 June 2022Heel slecht!!! Eten was niet lekker en koud. Ik heb mosselen besteld en kreeg paar stukjes mosselen. Broodje shoarma lag helemaal onverhoopt in verpakking en was koud. Had aangegeven dat ik met 20 euro zou betalen maar bezorger had niet eens klein geld mee om te wisselen. Al met al een slechte restaurant!!!!
