Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Frietkot Het Beekske
Peter Sanstra
16 December 2022Het pinnen ging niet helemaal goed en na het checken van mijn rekening een paar dagen later zag ik dat zij het dubbel betaalde bedrag netjes hebben teruggestort. Als ik niet had gekeken had ik het nooit geweten. Mooie actie en als ik weer in de buurt ben kom ik zeker weer.
Jos van der Velden
16 July 2022Heerlijke friet en snacks gegeten op jet ruime terras. Het frietkot is in januari dit jaar overgenomen door de eigenaar van Frituur Christ in Breda, dus dan wet je wel dat het goed zit met de kwaliteit èn de prijs... Zeker stoppen als je trek hebt! Let op: je rijdt (met auto of motor) aan de linkerkant de parkeerplaats op (net zoals bij AH Ginnekenweg in Breda)