Frietkot Het Beekske reviews

Dreef 46, 2328 Hoogstraten, België
image
4.0 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

60.00%

4

20.00%

3

0.00%

2

0.00%

1

20.00%
Over Frietkot Het Beekske

Tags
Contactinformatie
  • Dreef 46, 2328 Hoogstraten, België

Openingstijden

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Frietkot Het Beekske in Hoogstraten

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Bij een slechte beoordeling goed en uitgebreid beschrijven wat er volgens u misgaat. Boze reviews worden niet geplaatst.
Door op "Plaats review" te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Frietkot Het Beekske

image
Johan Hoevenaar
21 October 2024

Lekker gezellig ook veel mensen lekker gegeten

Delen Delen
image
robert stofmeel
5 October 2024

Na overname zeer slecht. Friet steen hard niet te eten belgie sate helemaal uit gebakken. Nee voor ons nooit meer

Delen Delen
image
Rémy Platenkamp
14 July 2024

Super vriendelijke mensen, heerlijke frietjes, en een prettig terrasje erbij. Extra leuk omdat er een kleine kermis was opgezet met muziek en gezelligheid.

Delen Delen
image
Peter Sanstra
16 December 2022

Het pinnen ging niet helemaal goed en na het checken van mijn rekening een paar dagen later zag ik dat zij het dubbel betaalde bedrag netjes hebben teruggestort. Als ik niet had gekeken had ik het nooit geweten. Mooie actie en als ik weer in de buurt ben kom ik zeker weer.

Delen Delen
image
Jos van der Velden
16 July 2022

Heerlijke friet en snacks gegeten op jet ruime terras. Het frietkot is in januari dit jaar overgenomen door de eigenaar van Frituur Christ in Breda, dus dan wet je wel dat het goed zit met de kwaliteit èn de prijs... Zeker stoppen als je trek hebt! Let op: je rijdt (met auto of motor) aan de linkerkant de parkeerplaats op (net zoals bij AH Ginnekenweg in Breda)

Delen Delen