Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Heinde Zoetermeer

Db
29 January 2025Wij zijn hier wezen eten op een maandag. Eerste instantie toen wij er over hoorde van anderen wisten wij niet eens dat er een restaurant zat en het concept leek ons eerst te mooi voor worden. We zijn gaan eten en wat opvalt dat het erg knus, gezellig en kleinschalig is en luxe uitziet. We weten allemaal dat de jongeren veelal niet de slimste zijn in dit tijdperk dit bleek in dit restaurant totaal anders te zijn. De bedieners waren allemaal jonge meiden en jongens die ontzettend attent zijn , klant vriendelijk, beleefd,respectvoll en hulpvol zijn. Wij verbaasde ons er over dat er nog normale jongeren zijn in nederland. Dit zegtt ook veel over de eigenaar die veel aandacht besteet aan de kwaliteit voor klanten maar ook duidelijk kennis heeft over wie er aangenomen wordt en kennis van zaken heeft en wat ook erg fijn is dat het betaalbaar is! Eerste instantie dachten op voorhand dat dit soort van vreetschuur is zoals eten en zo en shabu waar je vaak veel type tokkies heen gaan maar dit was totaal anders. Je besteld vanaf een qr code. Per persoon kan je 2 grote gerechten bestellen en 1 bijgerech. Lijkt eerste instantie weinig maar dit zorgt ervoor dat je niet alles te snel op eet. Tussen moment van bestellen en volgende bestelling zit 12 minuten tussen. Het eten was verders helemaal top en verbaasde ons dat ze het snel serveren. Enigste wat minder was was de hamburger dat vlees was duidelijk ingevroren geweest. Drinken is onbeperkt dit moet je wel via de bediening bestellen maar geen probleem ze staan met regelmaat aan je tafel wat ons verbaasde zo snelle service. 1 tip ga je nou niet vol zuipen met frisdrank want dat is veelal ook een bekende truuc zo gaan klanten minder eten😂 1 nadeel en hier moeten klanten voor op letten als je een afspraak maakt via de website. Hoewel elk bedrijf wel zegt zogenaamd data te delen aan derde ( als of het onschuldig is) partijen is al bekend dat gegevens verkocht worden dat doen veel bedrijven er is geen enkel bedrijf dat gratis alles weg geeft. In de privacy policy staat duidelijk delen aan derde partijen( dit zien je ook terug als je gaat bestellen). Wij gebruiken zelf vpn( multihop/ dubbel vpn) en alt email/ forward email om te voorkomen dat in iedergeval die gegevens zoals mijn echte ip adres en persoonlijke email niet worden blootgesteld en niet in handen komt te vallen bij derde partijen, in dit geval resengo die dit deeld met derde partijen. Pas ook op met adres gegevens zomaar weggeven, je adres en geboorte datum registeren is natuurlijk ook wel vreemd ook dat wordt gedeeld om zo een profiel van de klant te maken. Helaas zitten we in een tijdperk dat bijna elk bedrijf zoveel mogelijk data verzameld. Hier kan heinde niks aan doen omdat ze gerbuik maken van een externe partij voor opslag data op de servers van resengo. Kortom heinde heeft ons verwachten meer dan waar gemaakt en hier gaan wij zeker terug komen!! Top service!! Veel respect naar de eigenaar! Één van de weinig ondernemers die wij kennens en het zo goed voor elkaar heeft!


ed bouwer
12 January 2025Gezellig restaurant, waar het eten lekker is, bediening goed. Keine hapjes die je de hele avond door kan blijven bestellen. Drank zit bij de prijs inbegrepen maar zodra je glas leeg is wordt al gevraagd of je al weer iets wil drinken. Ook na het eten wordt je niet weggekeken


Sabine Isbrucker Theisen
4 September 2024Nav mijn 40 jarig jubileum heb ik hier gegeten met mijn man en zoon. Genoten van alle heerlijke met zorg klaargemaakte gerechtjes. Vriendelijke, lieve en hardwerkende jonge mensen in de bediening. Een glimlach op hun gezicht, dat maakt de avond! Leuke ijsfontijn als kers op de taart! Als je op een gewone doordeweekse dinsdagavond je restaurant vol krijgt dan zegt dat wat. Een aanrader in onze gezellige Dorpstraat.