Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Cafetaria broodjeszaak HENCO


Suzanne van Iperen
20 October 2024We hebben met een gezin van 5, waarvan de jongste een kind van 12, een grote gezinszak besteld. Hier staat bij dat het een grote zak voor 4-5 personen betreft. De bezorger kwam 30 minuten te laat. Vervolgens troffen we eten voor maximaal 2 volwassenen aan. We belden 2 keer naar de desbetreffende zaak om het netjes op te lossen, om vervolgens schreeuwende personen aan de telefoon te krijgen. Mevrouw zei (schreeuwde) tijdens het eerste telefoontje dat we een te groot gezin hadden. Vervolgens hangt ze de telefoon op. Na terug bellen kregen we een meneer aan de telefoon die gelijk schreeuwde dat het druk was en dat we dan maar meer hadden moeten bestellen. Te laat komen kan gebeuren, te weinig friet ook, maar de manier waarop deze mensen schreeuwde aan de telefoon heb ik nog nooit mee gemaakt.

Hannelore De laat
20 October 2024Dit is de eerste keer dat ik een negatieve review achterlaat, maar dit bedrijf verdient het volledig. Na ruim een half uur te laat te zijn met de bestelling komt o.a. een familiezak friet aan voor 4 a 5 personen, waar wij 12.25 euro voor betaald hebben. Deze zak bleek oprecht voor 2 a 3 personen te zijn. Wij besloten te bellen en aan te geven dat dit toch echt wel heel weinig was. De vrouw begon direct te schreeuwen en er was geen land mee te bezeilen. Ze gooide de telefoon op toen ik probeerde om het uit te leggen. 1m later belden we terug, nu kregen we een man aan de lijn. Toen ik vroeg: waarom gooit de vrouwelijke medewerkster nu de telefoon op? Begon de man ook meteen te schreeuwen dat het druk was en dat we maar meer hadden moeten bestellen?? Mijn gezin was te groot? Ik, als enige volwassene met 4 kinderen waarvan 1 12 jaar, ben gigantisch verbaasd en laat het hier maar bij. Wat kunnen mensen onvriendelijk zijn en klant onvriendelijk!!

