Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Pauwmans
Marco B
24 November 2022Leuk om weer een lunchroom te zien in De Loper. Hier de soep van de dag met breekbrood gegeten, in mijn geval prei-kerrie. Smaakte goed en de soep was stevig, dikte erwtensoep. Verder genoeg keus op de menukaart. Vriendelijk personeel. Leuk ingericht, misschien ooit eens iets meer comfortabelere stoelen. Maar dat weerhoudt ons niet om terug te komen.
×