Halal Fried Chicken - HFC reviews

Waterlandplein 280, 1024 NB Amsterdam, Nederland
image
2.2 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

20.00%

4

0.00%

3

20.00%

2

0.00%

1

60.00%
Over Halal Fried Chicken - HFC

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 11:00–23:00
  • Dinsdag: 11:00–23:00
  • Woensdag: 11:00–23:00
  • Donderdag: 11:00–23:00
  • Vrijdag: 11:00–00:00
  • Zaterdag: 11:00–00:00
  • Zondag: 11:00–23:00
  • Op dit moment open tot

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Halal Fried Chicken - HFC in Amsterdam

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Halal Fried Chicken - HFC

image
mahakimoz
13 January 2025

Een nieuwe sfeer, heel mooie ingericht. Vriendelijke eigenaar. Schoon en netjes. En lekker. Veel succes.

Delen Delen
image
Juf Ranya
25 December 2024

Heel onbeleefd personeel in Noord. Ik vroeg om een happymeal doos en deze wilde zij niet geven. Vervolgens verhief ze haar stem, omdat ik het er niet mee eens was. Het eten was ook niet lekker. De fishburger was nat en zonder saus.

Delen Delen
image
Destinyjackie1995
24 October 2024

Eten is 50 min later. Bel je naar de klantenservice. Zou je denken dat ze net wakker zijn. Super ongeïnteresseerd en niet verstaanbaar. Hier niet bestellen!

Delen Delen
image
Emre Acer
20 September 2024

1 opmerking: De mensen die er werken moeten echt leren wat service verlenen aan klanten zijn leren. Meisjes van 18/19 jaar werken daar en ook wel Somalische jongeren. Ik ben gisteren (donderdag 19 september 2024) gegaan en achter de kassa stond een Somalische dame. Met alle respect naar haar, ze praat gebrekkig Nederlands waardoor ik haar niet goed versta. Dit betekent dat jullie eigenlijk iemand die goed en duidelijk verstaanbaar is, achter de kassa moeten zetten. Dit oogt meer professionaliteit vind ik. Een ander groot probleem is er dames werken daar die letterlijk aan het bekvechten waren. Sterker nog, de leidinggevende werd op een gegeven moment boos en sprak iemand aan. Dit kan echt niet en is heel erg onprofessioneel. Deze dames moeten echt hier op aangesproken worden. Na het bestellen en betalen, krijg je een bon met een nummer daarop. Zodra je bestelling klaar is, dan roepen de medewerkers de nummer op, zodat je je bestelling kan ophalen. Ik stond op om dit te doen en de medewerker liep weg. Ze kon bijvoorbeeld zeggen 'eet smakelijk' of 'alsjeblieft'. Kortom, de medewerkers moeten echt, maar ook echt gaan leren hoe ze professionele en goede service moeten verlenen aan klanten. Ik hoop dat hier gehoor aan gegeven wordt door de leidinggevenden. Ik zal zeker weer langskomen om te bekijken of er een vooruitgang is of niet.

Delen Delen
image
Mar Mar
14 July 2024

Dat deze HFC nog bestaat, weet niet hoe het met de andere vestingen is, maar personeel achter de kassa zo vreemd en onprofessioneel, ongeïnteresseerd, achter de kassa op je telefoon. Kan mij alleen voorstellen dat het een familiebedrijf moet zijn, en random hun heeft aangenomen, of dat ze zelf de "leidinggevende" zijn waardoor ze denken dat ze zo zich kunnen opstellen zonder gevolgen. En los daarvan, niemand verwacht super kwaliteit van fastfood, maar oprecht niet te eten, patat alsof het al 3 x opnieuw is gebakken, kip "oke", kipnuggets ook alsof ze al 3 x opnieuw zijn gebakken. Hier kom je echt niet voor terug.

Delen Delen