Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van KFC


Aranca Van weenen
26 November 2024Crunch burgers besteld met kaas en bacon 1 maaiskolf en nog een burger voor de persoon naast mij die burger heb ik achteraf niet gezien maar goed gedaan dit kwart over 10 kwamen we langs de kfc drive maaiskolf geen stokje of wat dan ook tot daar aan toe. Maar bijde burgers geen sla, verkeerde saus,dubbel kaas en stukje kip in het midden van de burger schandalig 16 euro betaald voor iets waar van ik praktisch de helft niet heb gehad


Arnold
30 August 2024Om 14:40 uur langs geweest .. erg rustig hier, met ruim voldoende personeel. Deze zijn weinig gemotiveerd, en het eten smaakte ook niet helaas. Tafels waren vies. Bij kiosk besteld, er was niet eens een bordje om te pakken (bijv. 140) en naar tafel mee te nemen. Kip smaakte als of het van je tante was, die niet kan koken. Het was kip, maar kwam vettig uit een juspan die vol willekeurige kruiden is gestopt. Toen ik manager aansprak, kwam er opeens wat actie, iemand ging met tegenzin tafels boenen / aaien. Een ander deed de prullenbakken. Achter de kassa gebruikt men een rietje, alsof je een peuk rookt!! Pools meisje? Een ander (35 jr?), Grieks uiterlijk, gaapt herhaaldelijk. Gegamed tot 02:00 uur 's nachts?? Hij roept bestellingen in het Engels. En waarom duurt 2 st. Kip en een milkshake 15 min. wachten?? Er reed niemand door de Drive??

Jacqueline Coenen
26 August 2024We hebben om 18.15 uur besteld, serieus 1 uur later kregen wij ons eten na herhaaldelijk vragen waar onze bestelling bleef. Personeel spreekt enkel Engels, geeft geen uitleg waarom dit lang duurt en het omroepen van hetgeen klaar is gaat niet bepaald vriendelijk . Ik zag een bord waarop staat Kom werken bij KFC, ik hoop oprecht dat in dit filiaal een goede manager komt werken. Tot slot: bij de kassa verkoopt men een milkshake terwijl men aan de andere kant van de balie klanten verteld wordt dat apparaat niet goed is en men wel ijs kan krijgen. Communicatie hebben ze schijnbaar nooit van gehoord. Eten, met name de kip blijft lekker. Herentoilet is echt een bende Ik wil benadrukken dat het niet druk was, ik hoef geen kortingsbon, die heb ik al. Wat ik wil? Oprechte excuses en verandering van houding personeel. Klantvriendelijkheid behoort bij deze baan.