New York Pizza reviews

Honigmannstraat 1-3, 6411 LJ Heerlen, Nederland
image
1.2 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

0.00%

4

0.00%

3

0.00%

2

20.00%

1

80.00%
Over New York Pizza

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 16:00–22:00
  • Dinsdag: 16:00–22:00
  • Woensdag: 16:00–22:00
  • Donderdag: 16:00–22:00
  • Vrijdag: 16:00–23:00
  • Zaterdag: 16:00–23:00
  • Zondag: 16:00–22:00
  • Op dit moment open tot

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij New York Pizza in Heerlen

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van New York Pizza

image
Luc Wolfs
23 December 2024

Had gisteren een pizza (BBQ Chicken) besteld. Voel me de hele dag belabberd en moet vaker naar de wc rennen, waardoor mijn plannen voor vandaag in het water zijn gevallen... Laat hier maar eens de inspectie langskomen.

Delen Delen
image
Iris
22 November 2024

Nooit meer. Om 18 uur besteld, 2x gebeld. Vaag verhaal over geen bezorgers, bieden geen enkele oplossing of excuus. Om 20 uur de bestelling maar telefonisch geannuleerd waarvan geen bevestiging ontvangen. Nu waarschijnlijk weer dagen achter mijn geld aan. Wat een incapabel bedrijf. Als je het bezorgen niet kunt waarmaken geef dat dan op voorhand aan, dan hebben mensen nog een keuze. NOOIT MEER!

Delen Delen
image
Soraya Erens
9 November 2024

Bijna elke keer gaat er iets mis met de pizza's die wij hier bestellen. Altijd wordt een pizza caprese besteld, waarbij vrijwel standaard de pestosaus en soms ook andere ingrediënten worden vergeten. Heel fijn dat ze dan een gratis pizza de volgende keer aanbieden. Alleen jammer dat bij de volgende keer bestellen niemand van die gratis pizza af weet.

Delen Delen
image
Justin
11 September 2024

Ik voel me belazerd en enorm tekortgedaan door deze hebberige ondernemer. Dit is de 35 cm pizza met maar liefst de dubbele hoeveelheid korst dan een 30cm pizza. Oftewel het is gewoon NEP je betaalt 33% meer maar wat krijg je? Juist, evenveel pizza. Rattengedrag heet dat in mijn boekje. Dan betaal je voor extra cheddar op de korst, krijg je dat? Nope. Ik proefde het winstbejag in elke hap. Deze “pizza” want deze compositie van vet en droog brood is de naam niet waardig , was even droog als de doos waar hij in zat.

Delen Delen
image
Danny
19 September 2023

BETAAL ALTIJD AAN DE DEUR!!!! Als je vooraf betaalt en je bestelling door omstandigheden geannuleerd wordt, dan kan je er bij New York Pizza op rekenen dat je dat geld nooit meer terug ziet! Dit is ons inmiddels al 3 keer overkomen! (Ruim 80 euro in totaal) Contact met klantenservice verloopt enorm slecht, en je hoort haast nooit iets terug. Elke keer hetzelfde verhaal, "binnen twee weken staat het op uw rekening" Ook hebben we vaker al te maken gehad met onoverzichtelijkheid mbt allergenen. Dit is voor ons enorm van belang wegens extreme lactose intolerantie. We hebben het bij deze zaak inmiddels allemaal wel gezien, gewone kaas ipv vegan kaas, gewone kaas samen met vegan kaas, en regelmatig nog normale knoflooksaus ipv vegan. En dit terwijl er altijd hetzelfde staat op de samenstelling van onze bestelling! En dan nu de primeur van vandaag! Een van de 3 bestelde pizza's kwam niet overeen met wat er is samengesteld. Nou, kan gebeuren denk je. Even de zaak gebeld, maar die konden ook niks doen. Alleen korting geven voor de volgende keer. Heel jammer, want nu zit een van ons zonder eten. Het lijkt er op dat er een pizza van iemand anders in een van onze dozen terecht is gekomen, bovendien zitten twee van onze eigen pizza's ook in de verkeerde doos. Maar dat valt nog te overzien, het geeft in ieder geval een idee van wat er mogelijk fout is gegaan. Foto's hiervan zijn bijgevoegd. All in all, dit is echt een waardeloze tent. Sinds de nieuwe manager er is, is het allemaal naar de ***** gegaan. De medewerkers doen het prima, ik kan goed begrijpen dat er wel eens een foutje gemaakt kan worden als het druk is. Het is aan de manager om te overzien of alles ook daadwerkelijk goed gaat en om medewerkers evt te corrigeren waar nodig. Maar met de kortzichtigheid van de huidige manager zal daar vast niks van komen. Overigens zou ik nog steeds graag mijn geld terug willen van alle bestellingen die door de zaak zelf zijn geannuleerd, en dat er een goede oplossing komt voor het leveren van de verkeerde pizza. Ik betaal niet voor niets extra geld om het zelf samen te stellen!

Delen Delen