Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Orient Spijkenisse
Manu Fitter
3 September 2024Super slechte restaurant, heb 10 uur gewerkt en bestel normaal gesproken. Vandaag kwam ik het ophalen en zat er na 2 happen al een super lange haar in, me eetlust was direct weg! Er staan geen vrouwen in de keuken dus het hygiëne is super slecht, als ik hun sambal gebruik krijg ik trouwens elke ochtend diarree en dan heb ik het niet over de scheten die ik moet laten als ik hun eten heb gegeten! Zware afrader niet eten bij deze vieze onhygiënische mensen!
Michel Anthony
1 September 2024Onbeperkt spareribs gegeten, wat was dat ontzettend lekker! Met 4 personen kregen we eerst spareribs met wat groenten en frietjes op eigen bord geserveerd. De rondes daarna kregen we de spareribs op een groot bord met een bakje warm water erbij om je handen in te kunnen spoelen na het eten van de spareribs. Overigens kregen we na ons hoofdgerecht nog een kopje koffie en thee (+baklava!) aangeboden van het huis. Al met al, zeker een aanrader om hier nog eens terug te komen. Tevens is de locatie zoveel mooier dan de vorige. Er is meer dan voldoende zitplaats en het oogt allemaal een stuk ruimtelijker. Names ons vieren alle dank aan het personeel, zo ook aan Atif :-) Tot de volgende keer!
Jeda Charly Hoogendoorn
1 September 20243 pita kaas besteld en ander half uur gewacht, nu heb ik toch weer geprobeerd en aangegeven dat ik het eerder wil hebben aangezien ik letterlijk tegen over hun woon maar niet savonds laat op straat ga lopen. Nu weer ander half uur moeten wachten. Slechtste bedrijf ooit. Als je niet een zaak kan runnen begin er dan ook niet aan als je het niet aankan
Cheyenne V.
4 July 2024Tijdje terug besteld bij happy burger house en betaald met ideal. De volgende dag komt er een bezorger aan de deur met de mededeling dat de betaling bij oriënt niet is voldaan en of we nog even willen betalen. Waarop ik aan gaf dat we geen bestelling hadden gedaan bij oriënt. Uiteindelijk er achter komen dat dus happy burger house wordt bedoeld en wij bewijs van betaling hebben laten zien. Blijkbaar is was dat niet genoeg. Zelf naar oriënt gebeld waar ik 1 van de meest onbeschofte medewerkers aan de lijn kreeg. ‘Ik wil vandaag mijn geld, het moet vandaag worden geregeld’ waren meneertje zijn woorden. Even later terug gebeld door oriënt dat het dus niet goed was gegaan via thuisbezorgd en de betaling wel is voldaan. Ten eerste neem zelf contact op ipv via een bezorger langs laten komen, want die begrijpt ook niks. Ten tweede wees duidelijk in je communicatie, vermeld dat er is besteld bij happy burger house met oa een bestelnummer. En ten derde doe iets aan je klantvriendelijkheid want die is ook ver te zoeken. En stuur niet gelijk iemand naar een klant zijn/haar huis, zoek eerst zelf uit waar het fout is gegaan. Laat dat ‘happy’ voor je burgerhouse maar weg. Ik laat nooit een slechte review achter maar dit was te triest voor woorden.
Wouter Swaneveld
17 May 2024Het vooraf bestelde stokbrood werd vrijwel gelijktijdig met het hoofdgerecht geserveerd, met een verschil van hooguit één minuut. Daarnaast werden twee kapsalons geserveerd, waarbij de instructie was dat bij één de saus apart zou worden geserveerd. Helaas werd deze instructie niet opgevolgd, waardoor de saus op beide kapsalons zat en wij niet gezamenlijk konden eten. De service door de bedienende dame liet eveneens te wensen over. Zij was zeer onvriendelijk en miste iedere vorm van gastvrijheid. Het brood was overigens platgeslagen zoals te zien op de foto.