spIJS Zutphen / Kaardebol reviews

Harenbergweg 1, 7204 KZ Zutphen, Nederland
image
2.3 / 5
Gebaseerd op 9 Reviews

5

22.22%

4

0.00%

3

22.22%

2

0.00%

1

55.56%
Over spIJS Zutphen / Kaardebol

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: Gesloten
  • Dinsdag: 10:00–17:00
  • Woensdag: 10:00–17:00
  • Donderdag: 10:00–17:00
  • Vrijdag: 10:00–20:00
  • Zaterdag: 10:00–20:00
  • Zondag: 11:00–20:00
  • Op dit moment open tot

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij spIJS Zutphen / Kaardebol in Zutphen

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van spIJS Zutphen / Kaardebol

image
Sandra Goossen
9 April 2025

Zoals ik al zei, is spijs een no go, en bedankt voor jouw positieve feedback, echt zoals een baas reageerd top. Social deal heeft ons gelukkig iets goeds aangeboden, maar bij jullie is het echt niet oke het eten

Delen Delen
image
Claudia Voskamp
9 April 2025

Ook ik heb een slechte ervaring met het eten,kleine beetjes, niet vers ed. Ook de vriendelijkheid is ver te zoeken, dus advies, alles kan beter

Delen Delen
image
Sandra Goossen
9 April 2025

Eten ,vriendelijkheid, locatie en comminicatie heel slecht. Voldoet niet aan wat je verwacht qua eten.

Delen Delen
image
Sandra Goossen
6 March 2025

Eten voldeed niet aan wens, cappacio schoteltje, eigenares brutaal toen we er wat van zeiden,kwam niet met de oplossing, tja social deal,daar moet je zijn. Dit nooit meegemaakt , locatie kast, restaurant was afgehuurd enz, dus geen aanrader.

Delen Delen
image
Rudi Wolbers
25 August 2024

Gegeten via social deal. De gerechten die ons op de site van social deal aanspraken ontbraken op de kaart. “Werden al een hele tijd niet meer geserveerd” was de reactie. “Ik zal mijn baas zeggen dat het moet worden aangepast”. We zijn toch maar gebleven en hebben iets van de kaart gekozen. Tijdens ons voorgerecht zagen we in de open keuken dat ons hoofdgerecht al klaar was gemaakt en tijdelijk even werd weggezet. Na het voorgerecht kregen we meteen ons inmiddels afgekoelde hoofdgerecht. Smaak was wel goed, maar het hoort niet koud. Ten aanzien van de bediening: we kwamen er pas na afloop achter dat er mensen werken met een afstand tot de arbeidsmarkt. Goed om te weten want dat maakt ons oordeel over de bediening milder en dus daarover geen opmerkingen. Het is echter wel belangrijk dat het op de één of andere manier kenbaar wordt gemaakt, want het beïnvloedt de beleving aanzienlijk.

Delen Delen