Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Proeverij De Bank


Christian van Hedel
27 July 2024Echt slecht. Duurt heel lang voordat bestelling wordt opgenomen. Dan uiteindelijk krijg je je eten, moet nog wel wachten op bestek en je drinken. Dan het eten, echt droog vies brood, eten is echt niet goed. Ondertussen zien we al 4 tafels leeglopen omdat het zo lang duurt.

Lieke Geenen
6 June 2024Duurde lang voordat we konden bestellen, terwijl er bijna niemand zat. Vervolgens kreeg een van ons het verkeerde en ontbrak het broodje bij de salade. Toen wij ons eten al bijna ophadden kreeg ook zij het goede zonder dit tussentijds te vermelden of excuses aan te bieden. Toen ik om het broodje vroeg kreeg ik het op een super stoffig bordje. Ook vroegen ze niet of alles naar wens was of dat we het bonnetje wilden De service was ver te zoeken!

Milko Waarsenburg
14 April 2024Het is een mooi terras midden in de zon maar dat is dan ook wel het enigste positie de kaart op internet en vooral de prijs is niet actueel het personeel brengen het eten en je moet zelf naar het bestek vragen en een fles wijn bestellen valt ook niet mee er wordt gewoon een ander fles gebracht dan besteld en na wat over leg wordt er gewoon gezegd de meeste wijn op de kaart hebben we niet meer het personeel is niet vriendelijk dus voor ons een niet zo fijne ervaring

Cornelia Tonya Ezinga
18 March 2024Gisteren wezen eten bij deze restaurant, het was druk.... konden gelukkig nog een tafel van 2 personen vinden... Op de tafel stond een QR-code, dat je daarop kan bestellen... omdat het druk was, dachten... laten we via de QR-code bestellen... scheelt weer lopen voor de personeel... netjes bestelt en betaald. We kregen netjes optijd ons eten, maar mijn man wou nog een 2de biertje. Die hebben we los bestel bij de personeel... omdat we dachten, ivm QR-code dat we de rest al betaald hebben. Na het eten, willen wij die enne losse biertje betalen.... moest we opeens, de hele bestellen betalen... terwijl we ons eten al betaald hebben via de QR... en het was ook al van mijn man ze bank afgeschreven... maar de personeel zeg, nee... die storten we terug... dus, uit goede vertrouwen... De hele bestellen, nog een keer betaald... Ze zei: over paar uur.. zal het terug gestort worden. Dag later.... het is nog niet terug gestort op ons bank... komt het nog??? Of zijn we opgelicht... Trouwens... het eten was wel lekkerπ Update: omdat we maandag nog steeds niet ons geld terug hebben gehad, hebben we maar gemailt en gebeld om de probleem op te lossen... Het is netjes opgelost, wij kregen netjes ons geld terug... en excuses π