Grand Hotel Amrâth Kurhaus reviews

Gevers Deynootplein 30, 2586 CK Den Haag, Nederland
image
2.4 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

0.00%

4

20.00%

3

20.00%

2

40.00%

1

20.00%
Over Grand Hotel Amrâth Kurhaus

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Grand Hotel Amrâth Kurhaus in Den Haag

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Grand Hotel Amrâth Kurhaus

image
Ilske De Bruijn
2 September 2024

Gastvrijheid kent het personeel niet, niet bij de receptie, niet in bediening. Alleen de meneer die bij de bagage opslag stond was vriendelijk bij de receptie spreekt men gebrekkig Engels. Je moet 2 x je paspoort laten zien, waarom... geen idee?? De kamer is ruim maar gedateerd. Daarnaast door geluidsoverlast op straat door uitgaan publiek en door kurhaus georganiseerd evenement tot 4 uur wakker gelegen. Ontbijt buffet is duur als de helft op is en erg lang duurt voor dit wordt aangevuld. Daarnaast is de zaal qua inrichting net een vreetschuur en zeer ongezellig. De prijs en sterren is het hotel niet waard. Zwembad is voor kinderen niet toegankelijk met de familie openingsuren als je 1 nacht verblijft.

Delen Delen
image
Berrie
30 August 2024

Wij die veel in hotels overnachten dachten van laten we wat speciaals gaan doen we gaan naar het Kuhrhaus.. Naar heel veel geld te hebben betaald voor een kamer gingen we op weg naar Scheveningen. Bij de Receptie was het al mis, Kunt u Engels spreken?waarom ben toch in Nederland? Op de kamer gekomen waren we erg teleurgesteld.voor de prijs die wij betaalden was de kamer niet waardig. Van mij mogen er 2 sterren af.. De welniscentre mag wel wat langer open zijn. Niet alles is negatief, De plek is natuurlijk geweldig, En het ontbijt verdiend een dikke 10 . Nog 1 ding voor een 5 sterrenhotel mag je verwachten dat de bezoekers gratis kunnen parkeren. Kost per dag 25 euro buiten bij het hotel,of in de parkeergarage 37.50 per dag...

Delen Delen
image
Henk B
23 August 2024

2 kamers geboekt. Eigen veilige priveparking aan het hotel. Onze gast voor de 2de kamer had gratis zeezicht gekregen. Correcte prijs gezien de locatie zo dicht bij zee en de bijzondere architectuur om in te verblijven. Uitgebreid lekker ontbijt. Goede bedden met heerlijk zachte lakens. Mooie spa. Met verwarmd binnenzwembad. De koffiemachine in de spa was kapot. Minpuntje wij sliepen aan de voorkant. Om 7 uur werden we helaas luidruchtig gewekt door het ledigen van 7 glascontainers door de vuilophaaldiensten. Een uurtje later was fijner geweest.

Delen Delen
image
Marco
19 August 2024

Een weekend weg met 2, aan het Scheveningse strand. De verwachtingen op basis van reputatie van het Kurhaus (en op basis van de prijs) waren heel hoog. Helaas onterecht. Bij aankomst is er al teleurstelling over de omgeving, heel anders dan de foto’s van het Kurhaus. Heel veel toeristische eettenten en een verbouwing voor de deur. De kamer is redelijk ruim maar een badkamer/toiletdeur ontbreekt. Dit is een glazen schuifdeur die niet volledig dicht kan. Het balkon is leuk maar je moet dan wel van de muziek houden die de feesttenten draaien die onder het hotel zitten en die de muziekboxen buiten op het lege terras hebben hangen. Het dieptepunt van het hotel en de service is het moment dat we in het restaurant met uitzicht op de zee wat willen eten en drinken. Vanwege meerdere evenementen in het hotel is het restaurant en de bar gesloten! Daar zitten was overigens ook geen optie geweest want toen we ’s avonds terug kwamen was er snoeiharde muziek uit de middenzaal te horen, waar op een besloten feest 20 mensen stonden te dansen. Kortom, ik weet niet wie hotels sterren geeft maar deze 5 sterren zijn in ieder geval niet terecht.

Delen Delen
image
Malka Sewdien
15 August 2024

Heeft zijn beste tijd wel gekend. Het hotel oogt heel mooi en indrukwekkend aan de buitenkant. Het is mooi onderhouden en de ligging is prachtig. Bij binnenkomst is de receptie vlak achter de draaideur, wat ontzettend onhandig is. Het personeel merkt je niet eens op en na lang wachten om in te checken, terwijl er 3 man met elkaar staan te kletsen, werden we geholpen door een vriendelijke dame. We hadden een city-view kamer gevraagd maar een seaview gekregen. Je zou denken “wat een leuke verrassing”, maar we keken alsnog tegen dakconstructies aan en hadden geen uitzicht. De kamer zelf is raar. Een eclectische samenraapsel van stijlen van de afgelopen 30 jaar. Overal in de gangen ruikt het naar nicotine. De tv’s zijn oud en hebben geen streamingdienst om op in te loggen met je eigen account. De laadpunten hebben geen USB poorten. De liften maken een enorm kabaal. De badkamervloer zat al vol met vlekken voordat we deze gebruikt hadden en er zit overal schimmel tussen de voegen. Het doet heel gedateerd aan. Niet al het personeel is onvriendelijk, maar het niveau is zeker niet het 5 sterren van een Peninsula of een Regina Louvre. Check in om 15:00 en uitchecken om 11:00 voelt heel erg 3 sterren aan. Vooral omdat je dan ook geen enkele mogelijkheid hebt om binnen die uren gebruik te maken van het zwembad (gezinsuren) of de spa. Het management zou er echt veel meer baat bij hebben om wat meer bij de tijd te blijven; het is vast niet goedkoop om een dergelijk hotel te runnen, maar professionaliteit en logisch nadenken kunnen de ervaring al heel veel verbeteren waardoor hopelijk dit iconische hotel ooit weer de reputatie krijgt die het vroeger had.

Delen Delen