Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van 't Laarbos Pannenkoeken & meer

Lucienne van Eijsden-van der Burg
3 September 2024Een zeer gastvriendelijke bediening. Eerlijk lekker eten. Top is het dat je alleen voor binnen kunt reserveren zodat het terras lekker vrij is voor voorbijgangers (lees wij). Binnen kun je dan gegarandeerd een tafel boeken. Win win voor iedereen. De eigenaren Edwin en Jellie verstaan hun vak. Vol passie leiden ze dit pannenkoeken en meer restaurant. Nogmaals het personeel is zeer vriendelijk en attent. Ook als je alleen maar even wat komt drinken krijg je de dezelfde hartelijkheid. Ze zullen ons hier vaker zien. Edwin en Jellie tot morgen ;-}

Wittegeijt
3 September 2024Hier kom ik nooit meer. Ik ben alleen en op doorreis. Fiets vol bepakt. Er zaten 2 mensen op het hele terras. Ik zet mn fiets zo dat niemand er last van had en wilde eerst even naar t toilet voor ik iets ging bestellen. Bij mijn bestelling werd me te verstaan gegeven dat mijn fiets daar weg moest. Ik legde uit waarom. Werd onvriendelijk bejegend. Op mijn " laat die koffie " maar zitten.... kwam. Dan moet u wel de wc betalen. Ik leg 50 cent neer, maar het moest 3 euro kosten. (De prijs van 1 consumptie)😳 De bazin oid kwam ook nog. Maar al even onvriendelijk. Geen wonder dat het terras leeg is op deze mooie dag.

Marc de Bruin
1 September 2024Volgende keer laten we deze links liggen, ons overkwam hetzelfde als dat Wendy Brons (en anderen) overkwam (zie de reviews hieronder). Wij hadden even snel gereserveerd voor twee personen op een iPhone en niet gezien dat je niet kan reserveren voor buiten. Bij aankomst werden wij naar binnen geloodst. Een snelle blik buiten leerde dat op alle tafels een bordje "GERESERVEERD" stond. Okay, prima, is niet anders. We bestelden wat te drinken en keken op de kaart. De telefoon gaat en iemand van het personeel praat met een andere potentiële klant op onvriendelijke wijze: "Nee, U kunt niet reserveren voor het terras. [...] Ja, op dit moment is er plek zat. [...] Ja, dat kan over een half uur weer anders zijn." Aha! Wij vragen de serveerster of we buiten mogen zitten want er is plaats zat. "Nee, dat mag niet, U hebt gereserveerd dus U moet binnen zitten!". Wat een giller, wat klantonvriendelijk! Maar daar weet ik wel raad mee. We rekenen direct het drinken af, lopen naar buiten en melden ons bij het personeel buiten. "Mag ik U helpen?" "Zeker, een tafel voor 2 personen graag." "Heeft U gereserveerd?" "Nee." "Okay, prima, daar is een tafel, ik kom zo bij U." Op die tafel staat zo'n bordje met "GERESERVEERD" maar dat is gewoon nep, we hoorden immers dat je voor buiten niet KAN reserveren en het staat ook op de website. Wat een lachertje toch. Uiteraard bestelden we niet opnieuw iets te drinken ("Hebben we binnen al gehad!") maar twee pannenkoeken. Die waren best lekker maar ook weer niet superbijzonder. Wel een eerlijke prijs (dit in tegenstelling tot het drinken). Dessert was ook in orde. Maar hier komen wij niet weer.

Henrieke Schuiling
27 July 2024Hartstikke leuk pannenkoekenrestaurant. De kinderen kregen na afloop een cadeautje en dat was geen troep. Zoveel heerlijke keus dat het moeilijk is een pannenkoek te kiezen, zowel veel hartige als veel zoete opties. Pannenkoeken waren iets vettig, maar dat namen we op de koop toe! Onze serveerster (denk de eigenaresse) was heel aardig én grappig.
