Hotel Albion Scheveningen reviews

Gevers Deynootweg 118-120, 2586 BP Den Haag, Nederland
image
2.2 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

0.00%

4

40.00%

3

0.00%

2

0.00%

1

60.00%
Over Hotel Albion Scheveningen

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Hotel Albion Scheveningen in Den Haag

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Hotel Albion Scheveningen

image
Patrick Baijings
28 July 2024

Geen idee wat voor problemen de eigenaresse had, maar onze hotelkamer bleek 's ochtends bij daglicht, een jaar of 5 geleden, vol met hondenpoep besmeerd te zijn, waarop wij werden weggestuurd door een dolgedraaide vrouw (eigenaresse, zoals ze zich had voorgesteld), alsof we zelf de boel onder hadden gepoept. Raar maar waar: daarna is de review site vele niet bereikbaar geweest op de eigen site en nog steeds niet begrijp ik. We hebben 0 compensatie voor deze horror ervaring gehad, maar wel dreigementen. Alsof wij de kwaden waren... Met elk verzoek tot redelijke afhandeling werden de dreigementen erger... Ik snap zo'n mens niet. Ga alsjeblieft weg uit het gastheerschap en het toerisme. U maakt het voor niemand leuk! U hoort daar niet!

Delen Delen
image
Jaimy Flinsenberg (VideoSquadNL)
24 March 2024

Leuk klein hotel op loop afstand van het strand. Waar voor je geld als je in Scheveningen moet zijn voor 2 dagen. Je kan er ook prima ontbijten.

Delen Delen
image
Robert Avontuur
23 May 2023

Op zich leuk pension/hotel en de ontvangst was vriendelijk en gastvrij. De kamer was klein, hendel voor het openen van bovenraampje was afgebroken. De doucheruimte had geen deur, geen afzuiging en lekte water, dus na het douchen was het een waterballet. Het laminaatparket was slordig afgewerkt. Kortom de kamer leek door een DHZ-er aangelegd. Ontbijt was goed, vers en voldoende gevarieerd.

Delen Delen
image
Evi Franckx
2 December 2022

Staat dit hotel op de rand van een faillissement?Koude, onvriendelijke, choquerende ervaring. Nooit voor mogelijk gehouden dat ik dit zou tegenkomen!!! Bij het binnenkomen juist 5 minuten iemand gezien om te betalen, alles snel snel. Toen viel het al op dat het ijskoud was in de ontbijtzaal/bar. Parkeren in de buurt voor 2 dagen? 40 euro extra, cash te betalen, geen betalingsbewijs. Op de kamer: ijskoud, geen verwarming aan. Zelfs met een jas aan had ik kou. Eigenares opgebeld, proberen het probleem aan te kaarten en te vragen naar een oplossing. Ze sloeg gewoon de deur voor mijn neus toe nadat ze me had afgesnauwd. 's Avonds toch even wat verwarming gehad. 's Nachts lagen we in ons bed te rillen van de kou onder een veel te dun donsdeken. 's Morgens stond het vocht op de ramen. Aan het ontbijt gevraagd voor een extra deken voor de tweede nacht: enkel indien we 5 euro extra betaalden. Wifi? Nooit gezien. Uitleg op de kamer voor tv, brandveiligheid, problemen, ... niet aanwezig. Gastvrijheid en vriendelijkheid? Een dikke NUL! Dat je dit durft: mensen laten betalen en ze dan letterlijk in de kou zetten, niet bereid tot een gesprek. Overal proberen ze geld uit te kloppen.

Delen Delen
image
Bernice Jogems
16 December 2020

In juni overnacht in dit hotel. Het ontbijt was goed, maar de kamers daarentegen waren klein en oud. Het hotel zou voor ons de parkeerkaart regelen. Hier hebben we 30 euro contant voor betaald. Echter kregen we weken later, 2 parkeerboetes opgestuurd voor het niet hebben betaald. Contact proberen op te nemen met het hotel, maar die lieten niks meer van zich horen. 1 respectloze mail terug gehad, met een foto als bewijs voor het aanmelden, Echter had het hotel ons voor de verkeerde dag aangemeld. Verder nemen ze de telefoon niet op en reageren ze niet meer op mailtjes. Uiterst slechte ervaring met dit hotel. Zeker niet aan te raden!

Delen Delen