Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van RIVA Wijnlounge

Nettie & Jaap Vos
20 August 2024Helaas, weer lauw bier. Zowel van de tap als op de fles. Snap er niets van, zoveel koelkasten en nog moeilijk om bier koud te krijgen. Komen hier al 12 jaar, vanaf het begin, er is altijd iets wat niet oké is. Zegt iets over het management. Ook het fletcher hotel wat erbij hoort, altijd iets wat niet in orde is. Vanwege familiebezoek geen alternatief in de buurt....

PCWAP
5 August 2024Hier in de gezellige haven van Huizen even snel biertje gedronken met klein hapje. Ze hebben een heerlijk terras in de avondzon. Alleen is er lichte rioollucht waar te nemen op het terras. Dat wel storend . De risotto had een lekker lopend eitje maar was toch te zacht. Laten we zeggen papperig, je proefde absoluut de rijstkorrel niet meer en dat is jammer. Smaak was wel prettig. Hier kan je met qr code bestellen en dat is altijd prettig en snel…

Richelle Engbers
27 July 2024Slechtste bediening ooit. Wij bestelden een fles rode wijn en 1 glas pinot grigio, water, een borreplank en bitterballen. Het duurde heel lang voor we het drinken kregen, met de mededeling dat er maar één persoon was die een fles wijn kon open maken met een kurkentrekker (?). Het glas was vies met lipstick en ons water was vergeten. De pinot was lauw en na er wat van gezegd te hebben, hebben ze de fles “even in de diepvries gelegd” en werd het - opnieuw lauw - geserveerd. Borrelplank niet veel op aan te merken maar dit kan je geen nacho’s noemen. Personeel niet erg vriendelijk en nonchalant. We vroegen of we nog iets konden bestellen en kregen “ik kom zo bij u”. We werden vergeten en toen we dat zeiden, werd er gezegd dat we bij een andere collega hadden gezegd dat we wilden bestellen. Het leek wel een grap.

Jesse
17 June 2024De sfeer is goed en het is schoon. De bitterballen waren helaas nogal lauw. Het personeel is heel erg vriendelijk en doet zijn best, maar het gaat heel langzaam. Ik bestelde iets en uiteindelijk waren ze het vergeten. Ook vroegen ze 2x wat voor icetea en ik zei green en voor 2x geven ze met prik. Ik snap wel dat er natuurlijk personeelstekort is. Rest van het eten is prima (wel prijzig), en de ‘royal watermelon’ (gewoon water met limonadesiroop) is echt een aanrader.

Marije
15 May 2024Met moederdag had ik een high tea gereserveerd. In het zonnetje op het terras netjes opgedekt. We moesten lang wachten op de aanvullende drankjes en uiteindelijk ook de hapjes. En we kregen een torentje met eten. Ze waren vergeten dat ik had gemeld dat we alleen vis en vegatarisch aten. Dus werd een deel geruild maar een deel ook niet vervangen. En wat er uiteindelijk lag was zwaar uitgedroogd, hard en niet te eten. Van een aantal alles maar 1 a 2 hapjes gegeten. En toen ik dit had aangegeven kregen we een compensatie van een drankje. Ik heb aangegeven dat ik de manager wilde spreken, maar die was te beroerd om langs te lopen en ben ik naar binnen gegaan. Ik heb aangegeven dat ik niet van plan was om dit te betalen, omdat we niks zo goed als niks hebben gegeten en dat ik me niet serieus genomen voel als ik het aan kaart. Mensen achter ons hadden de high tea bijna alles laten staan. En de tafel naast ons klaagde ook over het eten. Hij is akkoord gegaan, met de vraag om nog wel een keer terug te komen. Heel eerlijk, ik kom niet meer en raad niet aan om hier te eten.