Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van SushiPoint Hoofddorp

Ruth Doesburg
5 September 2024Over het eten hoor je mij niet klagen. Maar hoe de medewerkers erbij staan in het filiaal is niet oke. Bij binnenkomst 1 medewerker zittend op de balie met zijn oortjes in op zijn telefoon kijkend, kon geen hallo vanaf, de andere medewerker met zijn rug naar de ingang ook op zijn telefoon, nadat hij terug kwam van zijn sigaretje roken voor de ingang. Schreeuwend naar elkaar over en weer over prive zaken.. echt jammer want het keukenpersoneel levert fantastisch werk.

Frances Jansen
8 August 2024Gewoon een afhaaltent voor sushi. Sushi was heel lekker, je ziet ze het ook bereiden. Service was vriendelijk toen ze oog voor ons had maar waren wel +/-10 min aan het wachten terwijl het niet druk was. Wel had ze het druk met de 2 mensen voor ons die een hoop vragen en aanpassingen hadden in de bestelling maar een 'ik kom zo bij jullie' had veel kunnen schelen in het gezien voelen. Hadden ook een voucher, toen zei ze 'deze is alleen geldig voor online bestellingen', toen dachten we nou prima we bestellen ter plekke online en toen lukte het ineens wel om in te voeren.


Sasha G.
16 October 2022Lekkere Sushi, via ticket veilingen 2 Sensation boxen besteld + hun eigen Crispy box. De rijst is heerlijk, de smaak "over-all" is goed, maar: de hoeveelheid zalm die gebruikt wordt is wel erg karig. Verhoudingsgewijs teveel rijst en te weinig vis, maar ook de kip en de garnaal. Verder was het -vanuit Vak. veilingen - niet helemaal duidelijk vermeld in de voorwaarden-want je blijkt in tot. maar 2 boxen/klant te mogen ophalen, ik had van een andere soort er nog 1 gekocht maar die kon ik dus niet "innen". Ik heb toen een andere box bij moeten bestellen en heb daar compensatie voor gevraagd en ook gekregen nl. € 7,50 korting + nog een kortingscoucher van € 10,- meegekregen. Prima en vriendelijke service!
