Hotel en Congrescentrum Heerlickheijd van Ermelo reviews

Staringlaan 1, 3852 LA Ermelo, Nederland
image
2.6 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

20.00%

4

20.00%

3

0.00%

2

20.00%

1

40.00%
Over Hotel en Congrescentrum Heerlickheijd van Ermelo

Tags

Openingstijden

  • Maandag: 24 uur geopend
  • Dinsdag: 24 uur geopend
  • Woensdag: 24 uur geopend
  • Donderdag: 24 uur geopend
  • Vrijdag: 24 uur geopend
  • Zaterdag: 24 uur geopend
  • Zondag: 24 uur geopend

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Hotel en Congrescentrum Heerlickheijd van Ermelo in Ermelo

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Hotel en Congrescentrum Heerlickheijd van Ermelo

image
patrick van den bergh
23 August 2024

Mooi imposant hotel met ruime betalende parking , voorzien van 12 laadpunten voor electrische voertuigen. Ontbijt is zeer uitgebreid en super . Zwembad is proper en verzorgd . Eten en sfeer in het restaurant zijn heel goed . Enig minpunt anders was het 5 sterren en dat zijn de kamers . We verbleven er 4 nachten , kamers worden niet gekuist dus deze zijn enorm stoffig , heb zelf overal stof afgenomen en dag erna lag alles gewoon terug vol stof . Handdoeken worden gewoon gewisseld en bed opgemaakt . Volgens mij worden kamers nooit gekuist , zelf opgevolgd en al het vuil blijft gewoon liggen heel het verblijf . Dus dit is zeer spijtig voor zo een prachtig complex.

Delen Delen
image
petra Veerman
23 August 2024

Wat mensen zeuren, is niet waar, prima, mooi hotel, fijn personeel, zeer schone kamer, en gelijk in de bossen. En ja... parkeren kost veel geld, dat is wat minder.. gewoon verkeerd geboekt, rechtstreeks bij het hotel heb je dat niet. Kramer mogen wat meer kleur krijgen, verder Engelse stijl, maar echt zo schoon. Ik kom er zeker nog een keer, top!!

Delen Delen
image
renate zwarenkant
12 August 2024

Horeca personeel niet netjes of vriendelijk. Alleen dat bruine man die er werkte in het restaurant was zeer beleefd de rest waren zeer onbeschoft. Goededag zeggen is teveel gevraagd. Veel troep in de horeca overal in het zwembad lagen er glazen bier. Na 11 uur kan je niet eens geen drinken meer kopen. Alleen de kamers geef ik een dikke 10 zeer schoon. Doe alleen wat meer aan jullie horeca personeel. Het is echt een mooi hotel. Alleen de service en hoe jullie over komen doe er wat mee.

Delen Delen
image
Dev Jagmohan
6 July 2024

Onze ervaring met dit hotel is uitermate teleurstellend. Muffe kamers, verouderde meubels en de bediening is ondermaats. Matrassen zijn te groot voor de onderstel, zodat je ervan afglijdt en op de grond belandt. Mijn kind onder de blauwe plekken. 15 min wachten voor 2 glazen wijn. De maaltijden in verhouding zijn overdreven prijzig. Eten is ook smakeloos en veels te zoutig. Hoofdgerecht gamba's, 6 stuks met een halve gegrilde citroen en 6 cherry tomaatjes. De friet voor 4 maaltijden wordt in totaliteit in een puntzak op tafel gezet, waar uit deze hoeveelheid maar voor 1 persoon voldoende is. Bestek wordt op de vieze tafel gelegd zonder een servetje. Tafels worden niet schoongemaakt en op de vloer liggen servetten en etenswaren wat niet opgeruimd wordt. Alles is plakkerig en kleverig in dit hotel. Het personeel is niet professioneel en onkundig. Het was ook behoorlijk aan de frisse kant die dag en mijn vraag aan de serveerster om de heater eventueel aan te zetten op het terras onder tijdens het eten was waarschijnlijk zeer complex. Na 20 minuten nog steeds in de kou, nogmaals gevraagd aan een collega van haar en het was opgelost met een schakelaar om te zetten. Jammer dat ik nog 1 ster moet geven. Al met al.....nooit meer!!!!!

Delen Delen
image
fer franssen
22 June 2024

Hotel, Foto's zijn mooier dan de werkelijkheid. Kamers zijn prima in orde! Aantal personeelsleden zeer vriendelijk en behulpzaam, echter de manager in kwestie.... Totaal geen sympathie en hart voor de zaak! Snauwt in bijzijn van andere 2 x zijn collega af, terwijl de collega het juist super deed. Zij kwam met cadeautjes voor de kinderen en was erg gastvrij. Dit werd echter niet gewaardeerd door de manager. 's morgens netjes gevraagd waar ik een sigaartje mocht roken. Vervolgens op de plek van bestemming, kwam de manager weer (niet eens vriendelijk) verwijzen dat het hier niet mocht. Echter allergrootste minpunt is het niet aanvoelen wat de gasten willen! Gisteren EK wedstrijd Nederland frankrijk. In het hotel een super mooie Sports Bar met beamer, maar dit was na meerdere malen geen optie! Een kans gemist. Vervolgens moest iedereen maar in de lobby kijken. Hier werkte een tv de eerste paar minuten niet en liep 20 sec achter op de andere tv. Dit zijn echt minpunten als manager van een hotel. Plus omzet misgelopen. Ontbijt prima inorde! Wel geen vlees/kaas gekoeld, maar wel goed afgedekt. Wel prijzen van een bijv limoncello en andere kleine shotjes belachelijk geprijsd. 7.50€ Jammer, hotel is zeker niet verkeerd, maar zo'n grove fouten als manager... Tijd voor een nieuwe. Liep genoeg "beter" personeel rond💪

Delen Delen