Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Bowery Restaurant


Jan Geel
1 January 2024Zeer slechte service. Wij hadden een tafel voor 4 gereserveerd voor oudejaarsavond. Van tevoren moest aangegeven worden in welke shift gedineerd moest worden. Wij hadden de shift van 18:00 uur tot 20:00 uur aangegeven. Dat was ideaal voor mijn drie tafelgenoten die in het hotel verbleven en de volgende ochtend al om 03:00 uur op moesten om hun vlucht halen. Opmerkelijk dat bij binnenkomst het restaurant al aardig vol bleek te zitten met gasten die midden in hun diner zaten. Hoezo shifts? Na ruim 25 minuten wachten kwam de bediening eindelijk aan tafel om onze bestelling op te nemen. Je zou denken dat dan in ieder geval de drankjes vlot op tafel staan, maar nee, de drankjes kwamen pas nadat we inmiddels drie kwartier in het restaurant zaten. Nog tien minuten later was er nog steeds geen voorgerecht op tafel. Wachten is vervelend, en al helemaal voor een hongerig kind aan tafel. Bediening liet zich niet in de buurt van de tafel zien, dus opgestaan en naar de counter gelopen om de serveerster te vragen waar het eten bleef. Dat deed wonderen, want binnen no time kwam ze met de voorgerechten aanzetten. Een uur binnen en eindelijk wat te eten! En het moet gezegd worden, mijn pinsa met burrata was zalig. Zo ook de entrecote welke ik als hoofdgerecht had. Een prima match met de Chianti die op de kaart stond. Ook mijn tafelgenoten genoten van de gerechten. Alleen, ook tussen het voorgerecht en hoofdgerecht hebben we een minuut of 40 moeten wachten. Wat een ellende, de bediening was in geen velden of wegen te bekennen. De onverschillige bediening was onzichtbaar. Tussendoor konden we dan ook geen drankjes bestellen en de tafel was maar deels afgeruimd. Wederom maar weer naar de counter gelopen. De serveerster die ik op het lange wachten aansprak verontschuldigde zich met het excuus dat het restaurant vol zat en er tegelijkertijd 20 bestellingen voor roomsservice in de keuken afgehandeld moesten worden. Je zou denken dat wanneer je ruim van te voren een tafel hebt gereserveerd je dan in ieder geval enige voorrang hebt op zoiets als roomsservice, maar goed. Naar mijn mening was hier iets heel anders aan de hand. Wat wij zagen was namelijk dat er slechts 1 kok volle bak in de open keuken stond te koken, af en toe door een collega bijgestaan. Slechts 2 dames stonden in ons restaurantgedeelte bestellingen op te nemen en tafels af te ruimen, waarvan er één halverwege onaangekondigd bovendien verdwenen was voor de rest van de avond. Puur slecht management dus, er was complete onderbezetting en de shifts leken in de praktijk niet te worden aangehouden. Inmiddels was het 20:10 uur en besloten we het dessert maar over te slaan. Stel je voor om ook hier nog eens een half uur op te wachten…Doodzonde, het Hilton onwaardig!

Joyce Vermeulen
5 February 2021Via thuisuiteten hadden we de grote rijsttafel besteld voor 2 personen. Het was in 1 woord heerlijk. Zalige geuren, veel verschillende smaken, ruim voldoende, makkelijk te bereiden met goede instructies en echt een prima prijs-kwaliteit verhouding. Wij hebben genoten en vonden het voor herhaling vatbaar.

