Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Brasserie de Boemel


Charles Kuipers
11 February 2024Na 4 jaar weer een keer terug. Dit keer geen teleurstellend etentje, maar we probeerden deze keer de high wine. Na onze reservering kregen we ook twee familieleden enthousiast die ook reserveerden.. dus 2 x 2p met dezelfde naam, maar vergeten te vermelden dat het om een tafel voor 4 zou gaan. Bij binnenkomst was de zaak gezellig half vol en was de eigenaar in de keuken. We hebben een paar minuten gewacht en de gastheer kwam en vond het niet fijn dat we met vier waren. Hij verwachtte twee x 2 en liet dit ook duidelijk als bezwaar blijken. (Een warm welkom was het niet). We boden onze excuses aan en vroegen of we twee kleine tafeltjes tegen elkaar konden schuiven, maar dit werd onder hardop gemor met tegenzin gedaan: " Last minute aanpassing... en wat als er nu nog gasten kwamen".. etc? HUH? U verwacht 2 x 2 maar door daar een plek voor 4 van te maken, kunt u eventuele anderen niet kwijt? Er waren nadat we toch mochten zitten, nog wat lege tafeltjes over. Het probleem en de botte ontvangst snapten we niet. We kregen twee verschillende flessen wijn op tafel met de opmerking.. “ik heb van allebei nog 1”.. : geen uitleg over welke wijn/druif het was, wat we als hapjes straks zouden kunnen verwachten. Geen woord van welkom, geen korte enthousiaste uitleg over de leuke locatie (het oude stationsgebouwtje van Santpoort Zuid). Waren we gast of last? En kwartiertje later kregen we een bord neergezet en een mandje brood. Zonder enige toelichting, of enthousiasmerende uitleg. Het waren een soort brie en drie blokjes jonge kaas en een goedkoop stukje salami. Qua kaas niets blauws, geen olijfje, geen warm hapje of stukje mooie Spaanse worst of iets. We hebben een uurtje best lekker gezeten. Maar MAAK er iets van! Verwelkom je gasten, leg uit welke wijn je serveert, maak iets van je tapas bordje. Dit had geen franje, geen lach, geen hart. Op de bar staat een fles schoonmaakmiddel. OK. Een detail, maar haal dat weg voor je gasten komen. Al met al.. deze man heeft geen benul hoe hij mensen enthousiast moet maken om terug te laten komen. Natuurlijk; we eten geen vijf sterren, maar nieuwe gasten binnen wil je laten terugkomen. Door een beetje aandacht, een beetje kort persoonlijk gesprek, een beetje uitleg bij wat je neerzet. Ga in een andere branche werken man! Toen er om 17 uur 1 tafeltje gereed werd gemaakt voor dinner-gasten ( 1 van de ca 10 ) werd ons gezegd dat we onze drankjes wel nog "konden opmaken". Wegwezen ! (En nooit meer terugkomen).

Peter T.
6 September 2023Gezellige brasserie in het oude stationsgebouw van Santpoort zd. Bediening erg vriendelijk en gastvrij. Eten is smaakvol maar verwacht geen hoogstandjes. Kan ook niet gezien de prijs van de gerechten. Wel een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Drankjes wel prijzig maar dat vind je tegenwoordig in de hele horeca.

Bart Kaptein
10 December 2022Sfeervolle eetgelegenheid! Bedienend personeel niet allemaal even ervaren. De mijnheer waarmee ik van tevoren heb gesproken omdat ik geen bevestiging kreeg van mijn reservering, raad ik aan om een cursusje Klantgericht Werken te volgen. Of ik een kopie van mijn iDeal-betaling wilde mailen. Vreemde vraag, maar anders ging het feest niet door dus ik had weinig keus. Vervolgens daar geen enkele reactie meer op gekregen.

Rina ten Broek-Neerhof
17 February 2022Vanavond heerlijk gegeten bij Brasserie De Boemel. De carpaccio zorgt nog voor een dansje in mijn buik en ook de runderhamburger was verrukkelijk. De crème brulee maakte de maaltijd op een heerlijke manier af. Ook de mevrouw in de bediening zorgde ervoor dat we ons heel welkom en bijzonder voelden. Echt een aanrader dus!