Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Hotel van Oranje

Doom
30 December 2022Vroeger kwam ik hier vaak met mijn ouders, helaas was ik hier een keer mijn cars speelgoed kwijt, een paar jaar later vond ik het terug in de hotels speelgoedruimte. Mijn naam stond er nog op met watervaste stift, ik weet zeker dat het mijn speelgoed was want er stond ook een ster boven de i, wat mijn ouders altijd deden. De prijs is veel te hoog en je word ook nog bestolen. Het zwembad is altijd erg vol en je kunt moeilijk zwemmen. De kamers zien er oud uit, je krijgt niet dezelfde kamer als op de website en ze zijn soms vies. Als je naar Noordwijk wil raad ik aan om naar een ander hotel te gaan.

Tineke van der Linden-plass
15 August 2021Het is een fijn hotel met een mooie kamer. Ook heel vriendelijk personeel. Bij het ontbijt was er helaas veel door elkaar geloop. Niet echt coronaproof. De 1,5 meter is toch nog steeds aan de orde. Voelde niet goed. De rij bij de koffie/thee corner was ook irritant. Dit aan tafel serveren zou beter zijn. Hebben wij ook kort voor dit verblijf mogen ervaren in een ander hotel. Verder zou wat variatie in de voortdurend aanwezige achtergrondmuziek ook fijn zijn. We hebben, de 6 nachten die we te gast waren, enorm genoten.

Ananda Versteeg
23 November 2020Heerlijk hotel, helemaal in de watten gelegd. Meeste personeel heel vriendelijk met een paar er tussen die wel een cursus omgaan met klanten kunnen gebruiken, maar goed die heb je er altijd wel tussen in zo'n groot bedrijf. Alle faciliteiten waren schoon en goed geregeld, de massage was echt top! Het ontbijt was enorm uitgebreid alleen te druk met mensen naar onze mening. Uiteindelijke beleving wel echt super, een deluxe hotel ervaring met uitzicht op zee.

Arian Vojdani
27 September 2020We hebben last minute een kamer geboekt omdat we zin hadden lekker een nachtje in een hotelkamer te chillen en hebben daarom een 5 sterren hotel gekozen. Helaas hebben we de volgende problemen ervaren: televisie staat niet tegenover het bed, dus je kan moeilijk in bed lekker tv kijken. Je kan ook geen eigen laptop o.i.d. met een HDMI kabel aansluiten op de TV, deze functie is (om onduidelijke redenen) geblokkeerd, en er is verder geen netflix/prime functie op de TV's. Het ontbijt was matig, er leek te weinig personeel in de keuken waardoor alles traag verliep en de eieren, bacon, etc nog niet goed doorbakken waren. €20 parkeerkosten voor hotelgasten op hun eigen terrein! Al met al vonden we het een tegenvaller, niet wat we verwacht hadden van een 5 sterrenhotel en zeker niet voor deze prijs. Kamer was wel heel schoon, bedden comfortabel en toplocatie. Weinig met personeel te maken gehad, maar ze waren allemaal heel beleefd en vriendelijk.

Johnny Elbers
27 June 20204 sterren hotel, zeker geen 5 sterren waardig. De receptie medewerkster deed aan 1 richting communicatie en negeerde alle opmerkingen die we gaven, geen empathisch vermogen . Geen valet parking , geen koffer service, parkeergarage ongelofelijk klein en smal, geen bad, kleine badkamer, geen mogelijkheid dat de receptie alles regelt zoals de zonnebedjes bij Beach Club O, een normale tafel voor zowel de lunch als dineer maar naast de bestekbak tot 2 maal toe wordt neergezet (geïmproviseerde plek) bij Beach Club O, dan beneden bij de Beach Club ) de QR code die faalt, koffie en thee uit een kantoor koffie automaat in kleine kartonnen bekertjes, Kortingskaart kregen we pas bij incheck en zijn we vergeten te tonen bij het dineer, ondanks de armbandjes laten ze je toch de volle prijs betalen, kortom niet de service en kwaliteit wat we hadden verwacht voor mijn verjaardag. Het eten in Beach Club O boven was wel goed, dus toch nog iets goed .