Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Van der Valk Hotel Sassenheim-Leiden


M B
19 August 2024Zeer teleurstellend verblijf. Bij aankomst stond onze kamerdeur open, de kamer was extreem warm en de "airco" bleek nauwelijks te werken, wat resulteerde in slapeloze nachten. Receptie geeft aan dat ze geen airco hebben maar het zo werkt. Ga hier dus echt niet heen met hitte. “Airco” zetten ze s’nachts uit. De kamer had een vlek op het beddengoed, een kapotte kraan, en een deur met een gat erin en de kamer had wel meer ouderdom. De receptie toonde weinig begrip en kon geen oplossing bieden. De temperatuur in de kamer liep 's nachts op tot hoge graden, wat onacceptabel is. Absoluut geen aanrader, wij komen hier nooit meer terug.

Yvette
15 August 2024Van buiten een mooi hotel, voldoende parkeergelegenheid en makkelijk te bereiken. Bij binnenkomst kom je binnen in een mooie lobby met verderop aan beide kanten een restaurants. Vriendelijke dame achter de receptie, helaas ontvingen wij hier niet alle informatie. Onderweg naar onze kamer kwamen wij verschillende medewerkers van de huishouding tegen, zij gaven ons geen blik en waren te beroerd om ons goedendag te zeggen. In eerste instantie leek de kamer mooi en ruim. Hoe langer wij aanwezig waren, hoe minder enthousiast wij werden. De vloer was op verschillende plekken nat, het toilet niet schoon, de badkamer had op meerdere plekken schimmel en de lamp naast het bed was kapot en scheef. De douche werd moeizaam warm, pas wanneer de temperatuur kraan helemaal naar warm gedraaid was. Zelfs dan werden we om de paar minuten verrast met een koude douche. De bedden verschoven dusdanig dat wij er voor hebben gekozen om de zware fauteuils te verplaatsen naar weerszijden van het bed, om dit te minimaliseren. De inrichting van de kamer was aardig beschadigd, maar leek mooi. Helaas zaten er verschillende “verdachte” vlekken in de bureaustoel. Ik laat u aan de hand van de foto raden wat dit is.. Onze bevindingen hebben wij gemeld bij de receptie, hier bedankten ze ons voor het melden en kregen wij een gratis kopje koffie aangeboden.

Fleur Suvaal
2 July 2024De service was echt enorm slecht bij de Live cooking in het restaurant. Je moet achter je eigen drankje aangaan, wat ook nog eens wordt vergeten. Er worden 2 jongens ingezet die alle drankjes moeten opnemen en de tafels moeten afruimen. De zaal was ook enorm luidruchtig waardoor we elkaar niet eens konden verstaan. Daarnaast was het eten ook heel beperkt, er werd rauwe kip op je bord gelegd en na 1,5 uur was bijna al het eten op. Er lag alleen nog maar patat en wat kroketten. Echt geen aanrader. Update/antwoord op mijn recensie: Ik kan me niet helemaal vinden in de 'levendige sfeer' opmerking. Door zo veel grote groepen naast elkaar te plaatsen en zoveel mogelijk mensen überhaupt in de ruimte te proppen kan je elkaar gewoon echt niet meer verstaan. Daarnaast begrijp ik dat 2 jongens van 18/19 jaar aan het management vertellen dat ze langs onze tafel zijn geweest om te vragen of alles in orde was. Maar nee, dit was niet het geval. En het is niet eens hun schuld maar die van jullie, zorg gewoon dat je wat meer gekwalificeerd personeel neerzet en zorg ervoor dat er een extra iemand rond loopt. Normaal plaats ik geen slechte recensies, maar het was ook nou niet bepaald goedkoop en een slechte ervaring.

Claudia R
11 June 2024Helaas na vele goede ervaringen bij van der Valk, nu een hele slechte in Sassenheim. Spontaan een nachtje weg werd een hele andere beleving.... Met goede zin kwamen we aan en al snel waren we ingecheckt, eenmaal op de "deluxe" hotelkamer aangekomen vroegen wij ons af waar dit mis gegaan was, het bed zag eruit alsof we in een oud motel terecht gekomen waren. Goed dan maar even een belletje naar de receptie, dit ging vast netjes opgelost worden. De klacht was bekend, we waren dus niet de eerste die deze kamer niet de ruim € 200.- waard vonden. Vol goede moed op naar een nieuwe kamer, en daar aangekomen bleek daar een net zo beschadigd bed te staan.... Op naar de receptie, mijn partner legde iets te enthousiast de sleutelkaart neer wat gezien werd als gooien, en de toon was daarmee ook gelijk gezet. We hadden een keuze of ze ging kijken of er misschien wel een kamer was die in orde was of we konden vertrekken. We kregen te horen dat de bedden allemaal vernieuwd werden en het hotel gerenoveerd, iets wat je dan bij een boeking mag vermelden, dan heb je de keuze om voor heel veel geld in een armoedige kamer te gaan liggen of naar een ander hotel te gaan waar het wel op orde is. Wij hebben besloten dat ze op zoek mocht naar een andere kamer, en hebben 30 min zitten wachten, en in die tijd zelf ook bedacht dat dit te belachelijk voor woorden is, dat je als gast gewoon op straat gezet word omdat ze niet een nette kamer kunnen regelen. Toen we ons weer melden bij de receptie had ze net een kamer gevonden! Wij hebben toen aangegeven dat het na 1.5u en een bepaalde toon/sfeer voor ons wel mooi geweest is en we graag ons geld terug wilden. Zo veranderd je weekendje weg wel in iets heel anders... Oh er zou nog een mail gestuurd worden, met een verslagje, maar tot op heden nog geen mail gezien of überhaupt iets gehoord