Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Safari Restaurant

Yvan Verhoeven
23 February 2024In de winter vaak gesloten, een van de 2 overdekte locaties om te eten. Erg slecht. Vooral als je in de avond een Light Safari organiseert, in de winter. Mensen willen dan graag binnen eten/drinken om op te warmen. Bizar dat deze grote dierentuin nog steeds na zoveel jaar niet begrijpt hoe je horeca zaken moet regelen. Zal wel bedrijfscultuur zijn.


R De Visser
17 November 2021Super mooi dierenpark. Restaurant ziet er ook prima uit. De huidige maatregelen worden zonder nuance toegepast. Ik voelde me erg onwelkom. Wij waren met 2 kids van onder de 4 jaar. Zijn beide dubbel gevaccineerd, mijn vrouw had legitimatie bij zich en ik een kopie op mijn telefoon. Dit was niet voldoende dus mijn vrouw gaf aan dat ze mijn legitimatie in de auto ging halen. Ik nam heel even met de kinderen plaats op het volkomen lege terras. Kwam de blonde dame in kwestie op hoge poten het terras op dat het toch ook echt niet de bedoeling was dat we dan daar gingen zitten! Nou snap ik dat ook maar een stukje nuance of begrip voor die 5 minuten dat we daar even in de buitenlucht aan het wachten waren totdat ik mijn echte, rechtsgeldige legitimatie had kon schijnbaar echt niet! Want: wij houden ons gewoon aan de regels! Prima, maar vergeet je gastvrijheid niet

Patricia plotseling
13 September 2021Park zelf... geweldig! Mijn review gaat ook over restaurant Wanyama. Wij hebben gisteren gegeten bij dit restaurant en echt spijt gehad! Dit restaurant vraagt €25 maar is het zeker niet waard! Dan heb ik het nog niet eens over de zeer beperkte keuze (want dit is de naam all you can eat niet waard waar je voor €3 meer veeeeel meer kan kiezen en ook stuk beter) maar ook gewoon echt ronduit vies! Friet kon ik uitschudden door teveel zout... de groentes, salades etc waren verlebberd en de dames van de grill deden echt hun best maar konden niet veranderen dat het vlees zelf ook niet de kwaliteit was die ik gewend ben. Ik heb het terplekke aangegeven maar ik moest maar een zuil invullen. Terwijl wij eigenlijk het liefst terplekke wilden opstappen. Maarja betaald he. Hadden we het maar gedaan want alle 3 hadden we de rest van de nacht dus flinke buikkrampen! En om mij heen hoorde ik veel mensen dat het tegenviel. Ik hen hun ook gezegd dien het in want als niemand wat zegt wordt er niets aan gedaan! Kleine aanvulling: serveerders dikke pluim trouwens. Al sinds 11 uur in de ochtend bezig en dan overduidelijk uitgeput na een dag hard werken en dan nog steeds netjes zijn!
