Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Y.A.M's Koffie & Lunch


Angela A
24 August 2024De vorige reviews gelezen.. juist daarom hier toch naartoe gegaan, omdat ik geloof dat mensen iets doen met opbouwend commentaar! Ik vind dat ze dat zeker hebben gedaan, alleen is er nog wel ruimte voor verbetering. De cappuccino van kokosmelk is fantastisch! De vega sandwich miste wat kruiden en er zat best weinig op van de gegrilde groenten en de humus. De chips hoeft er ook niet bij, gezien het allemaal gewoon redelijk gezond is, is het overbodig! De avocado toast was oké, maar niet heel erg bijzonder. De bediende was vergeten te vragen of we het op wit of bruin brood wilde, dat was jammer maar kan gebeuren. Het toilet was erg schoon! Voor de koffie komen wij zeker nog eens terug als we in de buurt zijn. De broodjes misschien (nog) niet helemaal.

Jenny S
2 June 2024Ik geef horeca altijd graag een tweede kans voordat ik een review geef. Zo ook bij Yam. Ik wil even zeggen dat ik de sociale media er super leuk uit vind zien. Toch zie ik ruimte voor verbetering. De eerste keer dat ik er met mijn man zat werden wij toch vrij vlot geholpen (dat is een pluspunt) het was niet druk buiten en er zat haast niemand binnen op dat moment. We hadden drinken en eten tegelijkertijd besteld. Het drinken kregen wij vrij vlot, en we hadden tijd dus het was geen probleem dat we nog even moesten wachten op ons eten. Het heeft uiteindelijk 3 kwartier geduurt voor er iemand kwam met de vraag of wij nog wat wilde bestellen (we hadden ons eten toen nog steeds niet ontvangen). Toen wij vertelde dat wij nog op ons eten aan het wachten waren vond ze het vreemd dat wij het nog niet hadden ontvangen. Het zou zo snel mogelijk gemaakt worden tenzij wij ergens anders wilde eten? Geen probleem, het word snel gemaakt dan wachten we nog even. Uiteindelijk heeft het nog 20 min geduurt voor we ons eten hadden. Het was lekker eten maar het wachten duurde te lang. Dat was onze eerste ervaring. Vandaag de tweede ervaring gehad. Ik was met mijn man en mijn ouders vanmiddag aangekomen en we werden vriendelijk ontvangen. Het opnemen van het eten en drinken ging dit keer goed. Echter had ik later een smoothie besteld. Ik kreeg sinaasappelsap. Niet erg, fouten kunnen gebeuren. Ik ben niet iemand die graag klaagt of dingen terug stuurt maar ik vind het ook niet fijn om voor iets te betalen wat ik niet heb besteld. Toen ik vriendelijk de serveerster aansprak over dat het sinaasappelsap was en geen smoothie zei ze gelijk dat het wel de smoothie was en geen sinaasappelsap. Ik zei dat het niet erg was en fouten kunnen gebeuren maar dat het echt sinaasappelsap was. Toch hield ze vol dat het een smoothie was. Vervolgens heb ik mijn moeder en mijn man mijn glas laten proeven of ik mij niet had vergist. Gelijk proefde ze ook dat het sinaasappelsap was en inderdaad geen smoothie. Ik vond het erg rot want dit is niet hoe ik wil dat er met mij omgegaan word. Een andere serveerster observeerde wat er gebeurde en greep snel in. Zij pakte gelijk een nieuw glas met een smoothie (duidelijk smaakverschil met het glas sinaasappelsap). Het kan zijn dat het een rottige dag was voor de serveerster die beweerde dat het geen sinaasappelsap maar een smoothie was maar ik ging wel weg met een rot gevoel. Ik schrijf graag geen negatieve review maar ik wil wel eerlijk zijn over mijn ervaringen. Iedereen heeft wel eens een rot dag. Of ik snel weer naar Yam zou gaan? Nee, ik denk het eerlijk gezegd niet. Misschien in de toekomst en hopelijk kan ik dan een positieve ervaring delen.

Chiara van den Boogaart
26 May 2024Plaatsgenomen op het terras waar we half uur hebben gewacht. Bestelling was nog niet opgenomen. Toen maar naar binnen verkast in de hoop om wel geholpen te worden. Wederom niets. Toen zelf maar besteld bij de counter. Personeel schrok van dat we zo lang aan het wachten waren. Vervolgens kwam er een andere vrouw met de mededeling dat de laatste wafel net verkocht was. (Typisch want we zaten er al meer dan een half uur, dus als we gewoon geholpen waren was de laatste wafel niet verkocht, toch?) Vervolgens was het weer lang wachten. M’n gepocheerde eieren op m’n eggs benedict waren hardgekookt. Het langdurige wachten werd afgedaan door het opeens omslaande weer. Echter waren we al lang voor het omslaande weer. We kregen één drankje van de zaak. Jammer, want er zit veel potentie in de zaak.

Lieke de Best
4 May 2024Erg slechte ervaring helaas. Gingen even voor de lunch, 14 euro betaald voor de clubsandwich: droog brood met 3 kipnuggets erop en 2 kleine plakjes spek. Zeker niet voor herhaling vatbaar. Helemaal omdat er een knoop haar in het broodje zat. Bij het aangeven aan de bediening werd er niet op gereageerd of adequaat naar een oplossing gezorgd. Zeker niet aan te raden.