Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Restaurant Voorlinden

s.t.h kok
4 September 2024Zo mooi als het museum was zo slecht was het restaurant . 3 van onze tafelgenoten namen pasta zeewier pesto. Moet een aparte zijn en dat met zeeeik en zeekraal. De pasta smaakte totaal nergens naar. De pasta was zo droog dat de uiteinden verdroogd naar boven stonden. Magnetron? De bediening gevraagd naar olie ,dat bracht geen verbetering. Dan maar extra pesto gevraagd . Sorry meneer. Kan niet. Zit altijd al in de pasta?????. We kregen een pasta gratis maar daar zitten we niet op te wachten. Management doe er iets aan . Ga met de kok praten

Seimen Burum
1 September 2024Wat een akelige onprofessionele bediening was dat. Die begrijpen niets van klantvriendelijkheid. Als je met vijf man het buitenterras bedient dan moet je taken verdelen waarvan een taak is de gasten naar een tafel begeleiden, eerste bestelling opnemen wat meestal een drankje is zodat de gast gebonden is en later de rest. En dus niet bij de ingang een rij laten ontstaan en die 10 minuten + daar laten zodat ik maar weg ben gegaan. Jammer.

Charlotte Rahardjo
20 April 2024Na een wandeling door de duinen kwamen op een doordeweekse dag aan met een grote groep. De locatie en de inrichting is prachtig. Jammergenoeg was de dame die ons ontving ongeduldig en sarcastisch wat echt afdeed aan ons bezoek en deze mooie plek. Het zou anders een perfecte afsluiter zijn na een bezoek aan het museum of een wandeling. Na een drankje zijn wij dus weer onze weg vervolgd. De koffie was overigens prima. En de lunchkaart zag er veelbelovend uit.


Ellen Junte
10 September 2023Na een museum bezoek lunch op het terras. Het eten was prima, ook aan glutenvrij was gedacht, maar wat was het personeel een teleurstelling. De dame die de leiding had, had totaal geen overzicht en kon het allemaal niet aan. Stuurde een medewerker weg om te gaan lunchen en dat maakte het alleen maar erger. Een andere medewerker stond met z’n handen op de rug niets te doen. De vriendelijkheid was ver te zoeken!!! Een tip: zorg dat jullie het organisatorisch beter voor elkaar hebben en laat gasten niets merken van de stress bij jezelf! Werkt ook prettiger voor mensen met een beperking die jullie in dienst hebben.