Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Van der Valk Hotel & Restaurant Zuidbroek


Mandy van Eck-Roelofs
12 August 2024Ongelooflijk mooi en schoon hotel en wat een vreselijk aardig personeel. Wij hebben beide een maagverkleining, alles kon in het restaurant, niets was een probleem. Zó fijn! Dit was onze 1e keer Groningen, maar dit hotel is echt een enorme aanrader!!

Tichya
12 August 2024Mijn familie en ik hebben afgelopen weekend verbleven bij Van der Valk Groningen Zuidbroek A7. Hoewel het verblijf op zich oké was, werd onze ervaring aanzienlijk minder door de vele vliegen waar we last van hadden. Dit gaf ons verblijf een onaangenaam gevoel. Bij eerdere verblijven in andere Van der Valk hotels werden we altijd hartelijk verwelkomd, vaak met iets leuks voor de kinderen en een coupon voor een drankje. Helaas was dat hier niet het geval. De receptioniste was niet vriendelijk en deed haar werk zonder enthousiasme, wat ons niet het gevoel gaf welkom te zijn. Bij het inchecken hebben we ook een ontbijt bijgeboekt. De volgende dag hebben we besloten het ontbijt af te melden en naar de dag erna te verplaatsen. Tot onze verbazing moesten we die dag opnieuw 60 euro betalen voor het ontbijt. De receptioniste beweerde dat het ontbijt nooit in de kosten was meegerekend, terwijl ze ons duidelijk had gevraagd of we het erbij wilden boeken. Mijn man was hier erg van geschrokken, omdat we er vanuit gingen dat dit al in de kosten was opgenomen. Daarnaast hadden we bij het inchecken een borg van 250 euro betaald. Bij het uitchecken werd hier echter helemaal niets over gezegd, waardoor we moesten teruggaan voor informatie over de borg. Al met al was het verblijf bij Van der Valk Groningen Zuidbroek A7 teleurstellend. De overlast van vliegen en de gebrekkige service bij de receptie hebben ons verblijf behoorlijk negatief beïnvloed. Hopelijk worden deze punten aangepakt, zodat toekomstige gasten een betere ervaring kunnen hebben.

mateo
14 June 2024Kwam eten voor de lunch. Er is hier een vrij basic gastvrijheid. Ze delen je zo in dat je buren hebt zeg maar. Het eten was oke. Maar er waren al snel 3 koffie apparaten kapot en de pancake machine deed het ook niet. Ze controleren het niet voor dat ze open gaan. Al snel liep de facilitaire diens tussen om het te fixen. Ik gaf het probleem aan en ik moest het uitzoeken bij de kok. Het was niet haar probleem. Later hoorde ik het personeel zeggen dat het 3e koffie apparaat het niet deed en de leidinggevenden haalde haar schouders op. Nu was koffie aan de bar halen wel meer beleving dan in de rij bij het koffie apparaat. Onderling bij het personeel was er veel te doen en dat hoorde want er was geen tijd om elkaar te helpen. Nu stijgt de prijs om te lunchen dat gaat ten koste van de beleving en de moeite om hier naar toe te reizen. Dat het personeel vriendelijk is 1 maar alles erom heen telt ook mee. Daar kan gewerkt aan worden. Ook bij van der valk zuidbroek was het weer een dag lunch draaien.

M van Wijngaarden
2 June 2024Groot van der Valk hotel aan de snelweg even buiten Groningen. Landelijk gebied. Arrangement geboekt. 3 nachten logies/ontbijt. 2 nachten betalen. € 382,00. Het hotel is in gedeeltes waarbij het hoofdgebouw ( restaurant etc. ) los staat van de kamers. Het complex ziet er dus heel groot uit . Kamers op begane grond en 1e verdieping. Veel parkeerruimte op het terrein. Alle kamers met terras of balkon. Incheck: ging vlot en efficiënt . Kregen een tas met info mee over toerisme in de omgeving. Leuk om ideeën op te doen. Wij waren er voor familiebezoek dus verder niets mee gedaan. Kamer: superior 2 persoons. Keurig nette kamer . Badkamer, douche/ligbad schoon. Shampoo, douchegel föhn , enz. enz. volop aanwezig. Lekkere regendouche. Bed: Boxspring. Beetje ( voor ons ) iets te hoog model. Wij hebben wel prima geslapen. Nespresso apparaat, waterkoker aanwezig en een koelkastje. Klein 2 zitbankje voor het comfort en buiten een klein terras met 2 stoelen. Restaurant. Eerste avond gegeten. Redelijke uitgebreide menukaart. Voorgerechten vanaf € 9.00 ( soep) Hoofdgerechten vanaf €23,00. Dessert vanaf € 9.50 Wijntje wit: Glas gemiddeld €.5.50 colaatje € 3.50. Wij waren met 2 personen voor een drie-gangen menu + 1 wijntje en een cola rond de €110,00 kwijt. Ook 2 extra drankjes van het hotel gekregen bij de incheck middels een consumptie bon. Er schijnt ook een 'dagmenu' te zijn wat dan iets goedkoper is, maar de ober kon niet vertellen wat dat nou precies was. Dus daar werden we niet wijzer van ;-) Voor een apart drankje en een hapje in de hotelbar is er ook een speciale uitgebreide borrel -en hapjeskaart. Het eten was prima van smaak en de porties royaal. Mijn voorgerecht Gevulde champignons rode ui | Parmezaanse kaas | knoflook | Spaanse peper | peterselie was lekker maar nogal fantasieloos qua opmaak. Persoonlijk had de wijn wel iets royaler ingeschonken mogen worden voor 5.50 per glas. Ik vond de restaurantprijzen over de gehele linie wel stevig aan de prijs. In de ander van der Valks is het eigenlijk niet veel anders. Over het algemeen krijg je er wel kwaliteit voor terug. Ik miste ( wat veel andere Valks wel hebben) een senioren menu kaart met wat kleinere porties) Ondanks mijn gevalideerde creditcard bij het inchecken was het nagenoeg niet mogelijk om bij het afrekenen , het diner, op kamernummer te laten zetten. Dat lukt om een of andere reden niet. Dat zou wel moeten kunnen. Restaurant personeel formeel en correct. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en goed verzorgd. Heel veel keus zowel warm als koud. Een kok ( zeer vriendelijk ) stond eitjes naar keuze te bakken er waren kleine pannenkoekjes , heerlijke gekoelde fruitsappen. Als je hier goed ontbijt kun je makkelijk de lunch overslaan ;-) Het ontbijtpersoneel liep alles goed bij te vullen en de ontbijtstations netjes te houden. Beetje apart: Ondanks dat wij zaterdag hadden aangeven dat we graag wilde dat de kamer werd schoongemaakt , bed opgemaakt enz. werd dit niet gehonoreerd en kwam er een schoonmaak dame ( die op de gang de kamers aan het doen was ) schone handdoeken brengen. Die mompelde in een vreemde taal dat schone handdoeken de enige optie was. Als ik in een hotel ga zitten wil ik een bepaalde vorm van luxe die ik thuis niet heb. Dat houdt voor mij in dat de kamer netjes is , de prullenbakjes geleegd zijn en dat ik als ik binnenkom van een dagje weg het bed weer netjes is. Nee ik ben echt geen snob , hoef echt niet elke dag schone handdoeken en ben niet te lui om zelf een bed op te maken maar een beetje luxe als je eens een weekend weg bent mag gewoon. Het uitchecken: Snel en efficiënt. Jammer dat niet even gevraagd werd of wij een prettig verblijf hadden gehad. Vind ik zelf wel zo netjes. Samengevat een prettig hotel met genoeg faciliteiten. Wel een wat oudere van der Valk echter de kamers hebben alles wat je nodig hebt voor een goede overnachting. Prijs/kwaliteit is wel in orde. Als de mogelijkheid zich voordoet en er een leuke aanbieding is zou ik zeker weer naar dit hotel gaan.