Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Happy Italy Den Bosch

Mariska S
22 August 2024Hier gaan eten via Socialdeal. Toen we aankwamen werden we uiterst vriendelijk ontvangen, menukaarten meegegeven en ons een tafel gewezen. Vervolgens werd er niet meer naar ons omgekeken en moesten we zelf vragen om wat drinken en eten te bestellen. Eten werd snel gebracht maar bestek moesten wij ook nog zelf daarna om vragen. Over het eten geen slecht woord, dit was heerlijk. De kinder versierpizza vind ik echter geen aanrader. Klinkt leuk voor de kids maar je krijg er een bakje bij met (rauwe) paprika, cherrytomaatjes en olijf. Erg lekker is dat rauw niet op de pizza. Bij het afrekenen werd beweerd dat we producten gekozen hadden wat niet tot onze Socialdeal behoorde. Moesten wij zelf aan het personeel uitleggen wat de deal inhield. Dit werd uiteindelijk aangepast omdat wij gelijk hadden en vervolgens nog anderhalf keer zoveel gevraagd om af te rekenen. Toen we aangaven dat dit niet kon kloppen werd dit weer aangepast en is het uiteindelijk goed gekomen. Maar vervelend dat het zo gaat en je zelf achter dingen aan moet. Ik denk dat het geen onwil was van het personeel (alhoewel ik hier wel heel veel dingen over foutieve rekeningen lees) maar onkunde. Wat service betreft valt hier nog veel winst te behalen.

M
18 August 2024Beste Normaal gesproken stuur ik niet snel een slechte recensie ……maar dit is erover. Reservatie om 21u. Onderweg bellen we dat we iets later komen.Ok geen probleem werd er aan de telefoon gezegd. Ok parkeerticketjes iets verderop gekocht…toegekomen sta je gewoon voor een gesloten deur !!!Terwijl er alles al was doorgegeven eten ( keuzes,etc.) Dan denk ik toch eerder dat de organisatie binnen het bedrijf eens dringend moet herbekeken worden want als jullie zo doorgaan zal er niet veel HAPPY ITALY meer overblijven !!!Aangezien dit blijkbaar niet de eerste keer is dat jullie zo met jullie klanten omgaan. Gisteren gewoon doodleuk voor de deur laten staan. KLANTENSERVICE 0,0% Aangezien dat er heel veel jonge kids aanwezig waren bij onze groep moesten we deze teleurstelling ook naar hun overbrengen. Reservatie voor ons allen heeft dan ook de beslissing gegeven voor in de toekomst al zeker niet meer bij jullie te boeken en alsook geen (HAPPY)reclame te maken. Hopelijk snel een oplossing ! Mvg Een niet zo ‘HAPPY ‘klant

Vefa Baser
29 July 2024Afgelopen weekend gingen mijn man en zoon uit eten bij Happy Italy. De sfeer van het restaurant was erg uitnodigend en aangenaam, dus we dachten dat we een leuke avond zouden hebben. Nadat we ons eten hadden genuttigd, gingen we naar de kassa om te betalen. De kassier voerde de betaling uit en we betaalden het bedrag zonder het verder te controleren. Toen we echter thuis kwamen en onze rekening zorgvuldig bekeken, ontdekten we dat er 20 euro te veel in rekening was gebracht. Direct de volgende dag gingen we terug naar het restaurant en legden de situatie uit aan de kassier. De kassier nam even de tijd om de situatie te controleren, maar uiteindelijk zei hij alleen maar "Dat gebeurt wel eens." Hij gaf aan dat ze het teveel betaalde bedrag niet zouden teruggeven, wat ons erg teleurstelde. Als klant vinden we dat een dergelijke fout onaanvaardbaar is en dat het restaurant deze situatie zou moeten rechtzetten. Uiteindelijk heeft deze ervaring bij Happy Italy onze avond volledig verpest. We denken dat het restaurant zijn klanttevredenheidsbeleid moet herzien. Deze gebeurtenis zal ons zeker twee keer doen nadenken voordat we in de toekomst dit restaurant opnieuw kiezen.

Simone
11 July 2024Vanaf het begin werden we al behandeld als kleine kinderen. Er werden nare opmerkingen gemaakt zoals: 'wauw knap hoor' wanneer je je drinken aan het inschenken was. Daarnaast werden we de hele avond genegeerd. We wilden graag wat te drinken bestellen, maar helaas kostte het veel tijd en moeite om dit te doen. Van de Cinema Deal hebben ze hier blijkbaar ook nooit gehoord, want nadat we hadden gereserveerd met deze deal werd er niks uitgelegd en werd er moeilijk gedaan met het afrekenen. Het eten was wel lekker, alleen de panna cota was karig belegd.

Roel Intveld
26 May 2024Hele grote Italiaanse pizza/pasta-zaak. Heel veel tafeltjes, toch is reserveren van te voren heel verstandig. Zaak is goed georganiseerd op het eerste gezicht. Je wordt enthousiast verwelkomt door de medewerkers.Drankjes en bestellen gaat snel. Ook het eten staat razendsnel op tafel. Echter dan wordt de aandacht minder. Ze kijken niet meer naar je om. Je moet echt de aandacht van ze vragen om iets te vragen. Eten is lekker. Mijn vriendin had pasta Echter miste ze groente in de salade. Dat is een tip om eens naar te kijken. Ideaal voor als je daarna naar de bioscoop gaat.