Restaurant Milano reviews

Kevelderstraat 20, 7141 BG Groenlo, Nederland
image
1.8 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

20.00%

4

0.00%

3

0.00%

2

0.00%

1

80.00%
Over Restaurant Milano

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: Gesloten
  • Dinsdag: 15:30–22:00
  • Woensdag: 15:30–22:00
  • Donderdag: 15:30–22:00
  • Vrijdag: 15:30–02:00
  • Zaterdag: 15:30–02:00
  • Zondag: 15:30–22:00
  • Op dit moment gesloten

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Restaurant Milano in Groenlo

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Restaurant Milano

image
T
27 August 2024

Zoals altijd (en dat is zeer regelmatig) weer ontzettend gesmuld van het heerlijke eten. Perfect op tijd bezorgd, lekker warm en goed van smaak! Aanrader!

Delen Delen
image
Grollenaar 0544
10 August 2024

Zo, zojuist ontslagen uit het ziekenhuis. 7 dagen opgenomen geweest.. 10 dagen geleden een Calzone döner speciale bestelt. Als allereerst: de bezorger die voor de deur stond kon geen woord Nederlands. Gelukkig had die de bon bij zich waar het bedrag opstond. Anders had ik het woordenboek erbij moeten grijpen. Eenmaal betaalt, opende ik het tasje. De doos was helemaal nat van het vet.. Bij opening van de doos, kreeg ik bijna een hartverlamming. De calzone leek op een gefrituurde armadillo.. de geur?, was precies hetzelfde als bij ons op de slachtafdeling bij de vion. Maar goed, ik had honger. En al jaren trouwe klant van Milano. Halverwege de calzone werd ik al beroerd.. de whiskey saus smaakte en rook na accuzuur. Bah. Ik heb het weggegooit. En gelijk Milano gebeld. Daar kreeg ik de eigenaar aan de telefoon. 10 minuten werd ik uitgemaakt voor leugenaar. Later werd zelfs mijn moeder uitgescholden? Heel sneu.. Die nacht, belande ik op het toilet. Het zweet brak aan alle kanten uit. Er volgde een geknetter alsof het 31 december was.. Ik kreeg koorts en viel uit eindelijk flauw op de overloop. Gelukkig hoorde mijn vrouw een knal tegen de kachel. En is daar wakker van geworden. Ze heeft mij gelijk na de spoedpost gebracht. Daar kwam al snel uit: acute voedselvergifteging. Aan het infuus gelegen, en zelfs aan de zondevoeding! Ik kon nog amper na de wc lopen. Al snel had ik het door dat het kwam van de "halve" calzone. Want, van een appel banaan en 2 sneden brood met kaas van de jumbo word je niet snel ziek. Je gaat bijna denken dat ze extra zo slecht eten afleveren.. en als je er wat van zegt, krijg je een trap na. Het personeel is zeer onvriendelijk. Ze kijken je nog net niet dood. En na die calzone dacht ik ook dat het de bedoeling was.. Hier? Nooit meer. Al krijg ik het elke dag gratis een jaar lang. Ik trek nog liever een regenworm uit de grond.. Sterkte na de volgende slachtoffers. Ik waarschuw jullie. Groeten, Pjort Vadim.

Delen Delen
image
Milan Bouwman
13 July 2024

Ik had mij verheugd op een kapsalon, uiteindelijk kreeg ik een bak met daarin een beetje patat en een beetje Doner. Ook had ik extra kaas besteld, als dit extra kaas is dan zit er normaal niks bij… Als laatst had ik bij de opmerkingen neergezet of de pizza gesneden kon worden ook hier werd geen gehoor aan gegeven.

Delen Delen
image
Sebas Leuverink
15 June 2024

Een bestelling gemaakt. Niet een pizza gekregen, maar de zaak deed erg moeilijk over samen oplossing te vinden. De eigenaar is gekomen om het uit te praten maar heeft mij bij de keel en kaak gegrepen. Ik zou hier niet bestellen. Als ik een 0/5 zou kunnen geven was dat de bedoeling.

Delen Delen
image
Paul de Wals
31 May 2024

2 pizza,s Frutti del mare besteld, enige positieve, het was er snel . Pizza,s rampzalig, garnalen en mosselen totaal verdroogd, flintertjes tonijn en uitgedroogde surimi en ansjovis. Opgebeld, uitgelegd dat dit toch niet de bedoeling kon zijn. Moest worden overlegd, werd niets aan gedaan. Gezegd dat dit dan de laatste keer was dat we bestelden. Dat moesten we dan maar doen en de hoorn werd er opgegooid, onbeschoft!!! Zelf een zaak gehad, als ik zo met mijn klanten omging, was ik snel failliet!!

Delen Delen