Restaurant Het Engelse Werk reviews

Het Engelse Werk 4, 8019 BM Zwolle, Nederland
image
3.4 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

0.00%

4

60.00%

3

20.00%

2

20.00%

1

0.00%
Over Restaurant Het Engelse Werk

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: Gesloten
  • Dinsdag: 10:00–20:00
  • Woensdag: 10:00–20:00
  • Donderdag: 10:00–20:00
  • Vrijdag: 10:00–20:00
  • Zaterdag: 10:00–20:00
  • Zondag: 10:00–20:00
  • Op dit moment open tot

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Restaurant Het Engelse Werk in Zwolle

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Restaurant Het Engelse Werk

image
Walter H
28 August 2024

Goede zaak, ontzettend leuke plek, maar de service is niet geweldig, mijn volle glas was omgevallen en dat ruimen ze dan wel netjes op maar er word geen nieuwe gebracht, dat zou wel zo vriendelijk zijn. Afrekenen kan niet aan tafel, beetje oubollig maar dat vind ik niet zo'n ramp persoonlijk. De rekening splitsen kan maar wel met speciale regels. Heb ik zelf niet gedaan, maar goed, een tikkie doen met je vrienden is ook niet zo erg. Wel een grote plus is dat ze gratis water met ijsklontjes geven als je er iets te eten besteld. Dat vind ik dan weer hardstikke klantvriendelijk!

Delen Delen
image
P 1993
25 August 2024

Tot onze verbazing konden wij geen eten vinden voor een kind van 2 jaar. Bij navraag zei de man uit de bediening dat ze geen kindermenu hebben en dat ze bijvoorbeeld mini frikadellen kon eten. Alsof een kind alleen maar snacks eet... helaas was een halve portie o.i.d. ook niet mogelijk. Bij de opmerking of het misschien een idee was om iets voor kinderen op de menukaart te zetten kregen wij de lichtelijk geirriteerde reactie "zou het onthouden". Eten was daarintegen ook niet bijzonder. Uitsmijter bestond uit veel beleg en weinig ei. De rest hou ik voor mezelf en beschrijf ik niet verder in de review.... ze hebben nog veel te leren over klantvriendelijk wat mij betreft.

Delen Delen
image
Pieter “pz”
14 August 2024

Prachtige locatie met uitzicht op de IJssel. Gemoedelijke sfeer en een lekkere cappuccino met gebak.

Delen Delen
image
Ed Jansen
27 June 2024

Prachtig gelegen aan de rand van de IJssel en het gelijknamige bos-park Het Engelse Werk direct erachter, dat dan weer overgaat in het Spoolderbos en daarmee dus een samenhangend geheel vormt. Ook Katerveer met zijn sluizen vormt een deel van dit gebied. Een echt mooie en aangename 'Uitspanning'. Sfeervol, perfecte bediening, super sanitair, modern interieur, uitstekend verzorgde menu's, prijsvriendeijk etc etc. En dat alles keurig onderhouden. Meerdere prachtige kleine 'zaaltjes', die ook gereserveerd kunnen worden. De 2 voorste terrassen geven uitzicht op de IJssel. Perfekt. Hier heeft men goed begrepen wat de huidige klant graag wil en is meegegaan met de tijd. Ideaal als rust- of vertrekpunt voor een wandeling, fietstocht of wat ook. Voldoende gratis parkeerruimte aanwezig. Mijn favoriete lunch? Carpaccio/Waldkorn broodje. Super. Gauw eens naar toe. Je komt er zeker nogmaals. Ed Jansen

Delen Delen
image
Erik Petra
5 June 2024

Eerlijk, een uitsmuiter zal ik niet meer bestellen ik hou het alleen bij koffie. De uitsmuiter bestond uit een hoop kaas één ei met dubbele dooier en een wazig beetje groenvoer en dat voor 10 euro .Onlangs bij een collega een uitsmuiter besteld die heerlijk en voordeliger was. Ik voeg even een foto toe zoals een behoorlijke uitsmuiter eruit hoort te zien m.v.g.Erik . Een antwoord op de reactie van de eigenaar. Ik heb de moeite genomen om alle reviews te lezen en het valt mij daar op dat de reacties van de eigenaar een denegerende toon hebben naar de klanten die een klacht hebben .Hoogmoed e.d .....het is in mijn beleving de toon die de muziek maakt .Het aantal verkopen zijn heel mooi maar zijn het ook vaste klanten die terugkomen voor uw fantastische uitsmuiter? Of zijn het passanten die genieten van de mooie locatie en voor de rest het maar voor lief nemen. Ik persoonlijk zou het heel vervelend vinden en eerder onderdanig reageren omdat de klant uiteindelijk koning is .Ik hoop dat deze boodschap bij een luisterend en begripvolle eigenaar binnenkomt.m.v.g.Erik

Delen Delen