Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Chinees Indisch Restaurant "Lotus"

Erwin Mannes
7 September 2024Het eten is hier altijd prima van smaak en goede porties. Punt van kritiek is hygiene, de vitrinekast naast de bar bijvoorbeeld, laag stof. Wc erg smerig en oud, entourage gedateerd, veel randjes en kantjes vies of beschadigd...tijd voor grote schoonmaak en achterstallig onderhoud...jammer want het eten is echt prima, maar de zaak kan veel liefde gebruiken..

Yvon Flikkema
25 August 2024Online een bestelling geplaatst voor een afhaalmenu om om 18 uur op te halen. Bevestiging in de mail gekregen. Toen ik er even voor 18 uur binnenkwam kreeg ik de mededeling dat het nog niet klaar was. Logisch en prima. Maar na 45 minuten wachten begon het toch wel wat te kriebelen.... en hoorde om me heen meer mensen die al heel lang zaten te wachten. Bleek dat ik een bericht in de mail had gehad waarin de afhaaltijd doodleuk een uur later was dan besproken! De dames achter de counter konden ons niet verder helpen, tja het was druk en er was een lange wachttijd....het eten was prima, maar ik zoek wel een ander restaurant

Marco Agema
17 May 2024Een goed Chinees restaurant waar wij zeker 1 keer per maand komen. Eten is altijd goed en de mensen achter de bar zijn altijd vriendelijk. Wij zijn nog nooit blijven eten, omdat het restaurant niet gezellig oogt, maar daar de kwaliteit van het eten top is zal dit vast een keer gebeuren!


Rika Luursema
29 December 2023Jammer genoeg moet ik helaas geen goede review geven. Na binnenkomst moest ikzelf voor ons om drinken vragen, ze waren ons vergeten. Er was een lopend buffet, toen we eten gingen halen waren er een aantal bakken leeg, we moesten zelf aangeven dat ze leeg waren, het duurde nog best lang voordat ze gevuld werden. Er was meer oog voor het afhalen dan de mensen die daar zaten te eten. Na ons buffet zaten we nog te wachten op het toetje, er was telefonisch doorgegeven dat er na het buffet nog een toetje zou komen. Wachten, wachten, zelf maar weer vragen, eindelijk we kregen contact. "Hebben jullie er toch een toetje bij"? Dat was de vraag. "Tuurlijk hebben we er een toetje bij", dat was afgesproken. Waarop we een antwoord kregen dat dit niet vanzelf sprekend was. Hoe dom kun je zijn. Pffff. Dan nog de toilets, we plakten aan de vloer vast, gewoon vies, vieze spiegels, deurkrukken die los zitten. Bah, dit was echt de laatste keer dat ik naar Lotus ga. Zorg er maar voor dat jullie het beter in orde krijgen en dat er beter gecommuniceerd gaat worden.