Mr. Sushi Meppel reviews

Woldstraat 66, 7941 LL Meppel, Nederland
image
1.2 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

0.00%

4

0.00%

3

0.00%

2

20.00%

1

80.00%
Over Mr. Sushi Meppel

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 14:00–21:00
  • Dinsdag: 14:00–21:00
  • Woensdag: 14:00–21:00
  • Donderdag: 16:00–21:00
  • Vrijdag: 15:00–21:00
  • Zaterdag: 15:00–21:00
  • Zondag: 15:00–21:00
  • Op dit moment open tot

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Mr. Sushi Meppel in Meppel

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Mr. Sushi Meppel

image
jorieke otter
31 August 2024

De ingredienten zagen er wat oud uit. De tamago was droog en had een paar kleine bruine vlekjes. De gember was volledig uitgedroogd. De poke bowl had veel teveel rijst in vergelijking met de groentes. En nu, de volgende dag hebben we allebei buikklachten.

Delen Delen
image
Ritzo Ritzema
13 August 2024

Helaas, verkeerde bestelling ontvangen... kan gebeuren. Dan zou je denken - als bedrijf zijnde - dit willen we goed oplossen zodat de beste man nog een keer terug komt (gaan we dus niet meer doen he). Het verkeerd bezorgde laten ophalen - waarschijnlijk - zodat ze het koud kunnen bezorgen bij de begunstigde maar vervolgens geen service verlenen door het goede wel te bezorgen. Om 19:20 wordt er gezegd dat het met een kwartier bezorgd gaat worden. Om 20:00 maar weer een keer gebeld: 'ik bel je zo terug' en om 20:20 zelf maar weer even moeten bellen en dan te horen krijgen dat de bestelling is geannuleerd. WAAR-DE-LOOS.

Delen Delen
image
Maaike Schothorst
3 June 2024

Kwartier te laat bezorgd dan oorspronkelijk gepland. Sushi beviel goed. Poke Bowl Chicken mist ingrediënten en was een goedkoop samenraapsel van wat komkommer, kip en maïs en vooral heel veel witte rijst (

Delen Delen
image
Tomas Meulhof
1 May 2024

Helemaal dikke prima dat het druk is, heb dan het fatsoen om je klanten in te lichten telefonisch dat het wat langer duurt. Moest nu gvd 3 uur wachten voor iemand op de stoep stond, kon nog geen sorry vanaf tot ik zei "hehe mag ook wel na 3 uur gewacht te hebben" "ja sorry het is druk" stond op punt om geld terug te halen en wat anders te bestellen....schandalig. Bestel hier niet weer

Delen Delen
image
Jesse
11 April 2024

De bestellingen komen altijd (je leest het goed, altijd. Zelfs op onmogelijke dagen en tijden) een uur later dan gepland. Ook wordt de soya, gember of wasabi altijd wel vergeten. Wij wilden hier nog rekening mee houden, want het eten was prima. Afgelopen dinsdag op 09-04-2024 besteld. meer dan een uur later dan opgegeven kwam de bezorger. Voor het lange wachten zouden wij dit keer een kortingsbon krijgen, niet gehad, maakt mij ook niet uit. Bestelling aan het uitpakken en hoor mijzelf nog zeggen 'wat zullen ze nu vergeten zijn?' en jahoor, wasabi vergeten. Maakt ook nog niet zoveel uit. Wat ik echter minder fijn vond is dat ik echt goed ziek ben geworden van het eten de afgelopen keer. Dit was voor ons dus de laatste keer.

Delen Delen