Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Mr. Sushi Meppel


Ritzo Ritzema
13 August 2024Helaas, verkeerde bestelling ontvangen... kan gebeuren. Dan zou je denken - als bedrijf zijnde - dit willen we goed oplossen zodat de beste man nog een keer terug komt (gaan we dus niet meer doen he). Het verkeerd bezorgde laten ophalen - waarschijnlijk - zodat ze het koud kunnen bezorgen bij de begunstigde maar vervolgens geen service verlenen door het goede wel te bezorgen. Om 19:20 wordt er gezegd dat het met een kwartier bezorgd gaat worden. Om 20:00 maar weer een keer gebeld: 'ik bel je zo terug' en om 20:20 zelf maar weer even moeten bellen en dan te horen krijgen dat de bestelling is geannuleerd. WAAR-DE-LOOS.


Tomas Meulhof
1 May 2024Helemaal dikke prima dat het druk is, heb dan het fatsoen om je klanten in te lichten telefonisch dat het wat langer duurt. Moest nu gvd 3 uur wachten voor iemand op de stoep stond, kon nog geen sorry vanaf tot ik zei "hehe mag ook wel na 3 uur gewacht te hebben" "ja sorry het is druk" stond op punt om geld terug te halen en wat anders te bestellen....schandalig. Bestel hier niet weer

Jesse
11 April 2024De bestellingen komen altijd (je leest het goed, altijd. Zelfs op onmogelijke dagen en tijden) een uur later dan gepland. Ook wordt de soya, gember of wasabi altijd wel vergeten. Wij wilden hier nog rekening mee houden, want het eten was prima. Afgelopen dinsdag op 09-04-2024 besteld. meer dan een uur later dan opgegeven kwam de bezorger. Voor het lange wachten zouden wij dit keer een kortingsbon krijgen, niet gehad, maakt mij ook niet uit. Bestelling aan het uitpakken en hoor mijzelf nog zeggen 'wat zullen ze nu vergeten zijn?' en jahoor, wasabi vergeten. Maakt ook nog niet zoveel uit. Wat ik echter minder fijn vond is dat ik echt goed ziek ben geworden van het eten de afgelopen keer. Dit was voor ons dus de laatste keer.