Gasterij de Heimolen reviews

Heimolendreef 24, 4715 TC Rucphen, Nederland
image
2.2 / 5
Gebaseerd op 6 Reviews

5

16.67%

4

16.67%

3

0.00%

2

0.00%

1

66.67%
Over Gasterij de Heimolen

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: Gesloten
  • Dinsdag: Gesloten
  • Woensdag: Gesloten
  • Donderdag: 11:00–22:00
  • Vrijdag: 11:00–22:00
  • Zaterdag: 11:00–22:00
  • Zondag: 11:00–22:00
  • Op dit moment open tot

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Gasterij de Heimolen in Rucphen

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Gasterij de Heimolen

image
N V
27 April 2025

Ronduit slecht! 1,5 uur wachten op het hoofdgerecht! Niks is vers en er zit nergens smaak aan en voor 3 stukjes diepvries vis betaal je €29,50! En daar krijg je dan koude wokgroente bij. Belachelijk!!!!

Delen Delen
image
Sanne Nuijten
8 September 2024

Tjonge jonge… waar zal ik beginnen!? (Update: eigenaresse belt onbeschoft op om te vertellen dat wij geen review mogen schrijven etc. We hebben laten weten dat wij hier niet van gedient zijn!). Neem uw voordeel uit onze ervaring hieronder! Een high tea gereserveerd voor 8 personen. 50% aanbetaald €118,-. Bij binnenkomst werden wij erop gewezen Dat er met allergie en een vegetarisch dieet geen rekening gehouden kan worden, dus eigen risico. Oké, apart we hebben namelijk alles doorgegeven en gereserveerd en zelfs een aanzienlijk bedrag aanbetaald. Eenmaal aan de thee (die je overigens niet zelf kan uitkiezen). Vinden wij in 5 kopjes thee meerdere insecten ( zilvervisjes) zie foto’s. Daarnaast omringt door verschillende spinnenwebben waarin vliegen en muggen te vinden zijn, liggen de insecten ook op de grond. Wij hebben dit uiteraard aangegeven bij de eigenaresse. Zij gaf aan dat dit wel is kan gebeuren. Nou neem me niet kwalijk, maar dit kan echt niet gebeuren.. Vervolgens toch maar het voordeel van de twijfel gegeven en verder met de volgende gang. We merkten dat niks van het eten, vers was of met aandacht bereid. Zie foto’s. Enkel voor de vegetariër een broodje kaas wat tegen de ham aanlag. En een börek, waar een extra aroma aan toegevoegd was doormiddel van een haar, Zie foto. Nogmaals aangegeven, eigenaresse ik citeer: ‘dit kan wel eens voorkomen, ik heb de haar zelf niet gezien. Ik vind het zonde om dit nu weg te moeten gooien. Wij hebben overigens ook niks anders ingekocht. Dus ik stel voor dit weer op tafel te zetten’. Nou, ik was sprakeloos… ik stond met mijn oren te klapperen. Ik haalde mevrouw er nogmaals bij en sprak mijn zorgen uit over het behandelen van onze bezwaren aan tafel. Eigenaresse ik citeer: ‘ik gaf net al aan hoe ik erover dacht ik heb alles weer terug op tafel gezet en niemand zei iets dus het zal wel goed zijn. Jij hoeft mij niet te vertellen hoe ik mijn werk moet doen’. De stempel was gezet, mevrouw heeft na aandringen van ons aan tafel 2 bakjes met bittergarnituur en 2 breekbroodjes laten komen. Vervolgens gaf mevrouw aan dat zij naar huis ging en haar collega ons verder zou helpen en het met ons zou afhandelen bij de afrekening. De volgende gang kwam op tafel, de zoetigheden. Na 2 maal aan te hebben gegeven dat er een allergie in het spel was kwamen er vervolgens enkel en alleen toetjes op tafel wat noten bevatte. Weer gaven wij aan dat dit van te voren was aangegeven en dit natuurlijk niet kan.. Meisje in de bediening voelde zich erg bezwaard en haalde de eigenaar uit de keuken. Mijn moeder had nog niet 1 zin uit haar mond om te vertellen wat er aan de hand was. Of meneer vloog uitermate onbeschoft tegen haar uit. Waarop ik het gesprek overnam. Meneer zou geen tijd voor ons hebben om allerlei redenen. Ik gaf aan dat voor ons de maat vol was en al helemaal na zo’n manier van te woord staan. Nogmaals stonden wij weer te klapperen met onze oren. Al bij al was de eigenaar van mening dat er niks aan de hand was en alles al opgelost was met een bitterbal en wij niet mochten klagen. Enkel en alleen is er 1 iemand van de rekening gehaald omdat er een allergie in het spel was. Wij hebben ondanks alles, en een grote mond van de eigenaar en eigenaresse de rekening voldaan. Nu eenmaal thuis zijn wij reviews aan het lezen, en zie wij terug dat ik op de reviews op een bepaalde manier en toon word gereageerd. Ik denk dat jullie voor een langere periode op vakantie moeten gaan en na moeten denken wat jullie in de toekomst willen gaan doen. Hygiene, etiketten, fatsoen en smaak zijn erg ver te zoeken. Wat een ellende hebben wij vandaag meegemaakt! En er is geen een sorry of excuus gemaakt, maar de zakken zijn weer gevuld €206,-.

Delen Delen
image
Famke Nuijten
8 September 2024

Vreselijke ervaring, slechte hygiene en zeker geen aanrader voor allergieën!!! We begonnen onze hightea met een verrassing in de thee, bij meerdere personen vonden wij tot onze verbazing zilvervisjes in de thee. Excuses werden aangeboden, afijn, kan gebeuren want je zit tenslotte in de boerenbuiten volgens personeel. Dat is ook wel te zien aan de meerdere dode en levende vliegen, muggen en spinnenwebben overal.. minpunt voor de hygiene. Ronde 2 werden wij wederom verrast met een haar op onze börek, ook dit kan weer gebeuren. Excuses worden gemaakt en tot dit punt wordt er geprobeerd ons tegemoet te komen. Bij onze derde en laatste ronde vielen wij van de ene verbazing in de andere. Voorafgaand aan ons bezoek ruim optijd aangegeven dat er iemand is met (dodelijke) allergieën voor pindas en noten. Bij binnenkomst wordt dit nogmaals benoemd door het personeel dat zij er rekening mee kunnen houden maar niet 100% de sporengarantie kunnen waarborgen maar er worden geen pindas of noten gebruikt bij het eten, prima. Wanneer wij onze laatste ronden opgedekt krijgen vraag ik het personeel of er noten in 2 van de 4 hapjes zitten. Bij navragen blijkt dit inderdaad zo te zijn, waar is de wetenschap over voedsel wat je opdient??? Minpuntje voor de allergenen en voedselkennis. Bij aangeven wordt de leidinggevende erbij gehaald, fijn die kan ons verderhelpen zou je denken. Bij aangeven wat ons dwars zit worden wij meteen in de rede gevallen met persoonlijke redenen waarom er geen tijd is en eigenlijk geen meerwaarde wordt gezien in het gesprek wat wij aangaan. De allergieën zijn zo heftig mijn zusje had naar het ziekenhuis of zelfs dood kunnen gaan hieraan, door dit aan te geven wordt er geantwoord in de lijn. "Dat is heel erg vervelend maar dat is toch niet gebeurt? We zitten hier bij een molen dus we kunnen niks garanderen." Wat heeft een molen met een pinda/noten allergie te maken met dingen die jullie serveren? Er was geen ruimte voor een goed gesprek gezien de leidinggevende naar mijn idee er meteen met een gestrekt been inging, erg jammer. Wederom een minpunt, dit keer voor empathie en allergiekennis en wetenschap wat je serveert.

Delen Delen
image
richard van gaal
11 August 2024

We zien hier gaan eten met 6 personen, een kinder menu hebben ze helaas niet. Verder was het vis menu erg duur voor wat je krijgt, 3 kleine stukjes vis, een erg kleine aardappel gratin met wat groenten. 3 volwassenen hadden dus hun bord leeg en niet voldoende te eten. De pizza salami druipte van het vet. De pasta carbonara was droog maar dit was erg veel pasta. De carbonara was ook voldoende en erg lekker. Al bij al netjes aangegeven en de serveerster zou het melden. We wouden nog een ijsje, we krijgen netjes een lijst hiervoor, de kindjes kregen een bolletje ijs, en toen na 10 min toen de kinderen klaar waren kwamen ze langst wat wij zouden willen, we hebben maar om de rekening gevraagd. En binnen stikte het van de vliegen, maar dat laat ik in het midden door het extreem warm weer. Dit was voor ons de laatste keer gelijk

Delen Delen
image
Jeroen Jansen
5 August 2024

Genoten van een heerlijke High Tea, een iets ander concept dan normaal. Maar daardoor zoveel leuker. Hele bijzondere soorten thee die perfect bij de gerechten passen. Alles smaakte goed en we hebben genoten. De bediening is super vriendelijk en maakt, ondanks dat het best druk was, toch tijd voor een praatje. Dit gaat niet ten koste van de snelheid. De omgeving is heerlijk groen en rustig. Ook hun eigen gemaakte gerechten en bier geproefd, heerlijk. Een aanrader en we komen hier zeker een keer terug

Delen Delen