Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Domino's Pizza Roden


Maarten Sappema
29 July 2023Viel erg tegen. Prijs/kwaliteit klopte niet. Een thick shake 4,85 voor een klein bekertje. Laten bezorgen duurde zaterdagavond ruim een uur. Kan gebeuren op zaterdag, maar de pizza's waren aan de koude kant toen ze eenmaal arriveerden. Hebben dus ruim een half uur daar op de tafel liggen wachten. Voor ons niet meer, er zijn betere alternatieven in de buurt .

Alexandra Schipper
5 March 2023Sorry echt niet ok. 2e keer besteld en mijn dochter doet de friet erbij , serieus de friet konden we tellen. Er zaten welgeteld 19 frietjes in het doosje. Geen idee of het op gewicht gaat, maar voor 3 euro zo weinig friet erbij is echt niet ok. Domino's doe dit beter. De vorige keer ging het ook al fout en uiteindelijk is dat goed opgelost, maar eigenlijk had dat meteen goed moeten komen. We bestellen niet weer. Voor de prijzen die jullie hanteren is het echt enorm mager. We hebben er echt om moeten lachen. 19 patatjes... 😂

Arthur
23 February 2021Wij zijn vorige maand, januari, ongelooflijk onbeschoft behandeld door een incompetente manager op Domino's locatie aan de Raadhuisstraat 22 in Roden. Wij zitten op ons kantoor in Roden en wilden graag een pizza bestellen. Redelijk snel na onze bestelling arriveert de pizza. Tot mijn verbazing zat er een haar in de pizza. En niet zomaar een haar, een hele lange bruine. Door de hele pizza en kaas. Deze haar is er opgekomen nog voor de pizza in de oven ging. De pizza is dus in zijn geheel oneetbaar. Kan gebeuren! Ik los het graag op met het restaurant, en het lijkt mij logisch dat ik gewoon direct een nieuwe pizza aangeboden krijg. Dit was helaas niet het geval. Ik krijg eerst een meisje aan de telefoon, vrolijk en beleeft doe ik mijn verhaal. Het meisje gelooft mij niet en vraagt of ik even met de pizza naar het restaurant kan komen om het te laten zien, als er echt een haar in zit krijg ik een nieuwe pizza. Ik leg haar uit dat ik op kantoor zit en wij een pizza laten bezorgen omdat we druk aan het werk zijn. Het meisje snapt de situatie, zet mij in de wacht en gaat opzoek naar de manager. Deze is onvindbaar, na 5 minuten komt het meisje terug en legt uit dat de manager niet aanwezig is en dat ze mij over 10 minuten even terug belt. Hierdoor raak ik licht geïrriteerd en vraag haar waarom ze niet gewoon een nieuwe pizza sturen. We hebben NU honger en een nieuwe pizza had inmiddels als lang in de oven kunnen zitten. 15 minuten later ben ik nog steeds niet terug gebeld, dus ik bel zelf nog maar een keer met het restaurant. Ik krijg een jongen aan de telefoon die van niets weet en ik doe voor de tweede keer mijn verhaal. De jongen geeft me vervolgens door aan de manager, die ineens wel aanwezig is. De manager weet ook van niets en ik mag voor de derde keer, inmiddels geïrriteerd, mijn verhaal doen. De manager zegt dat hij mij een nieuwe pizza stuurt maar ik moet alsnog bewijzen dat er echt een haar op mij pizza zit door hem foto’s te sturen. Dit is natuurlijk absurd en ik zeg tegen de manager dat hij de foto’s van Google Review kan downloaden. Zijn reactie? “Ik heb geen zin om u nog verder te helpen en u kunt bij ons geen eten meer bestellen”. Inmiddels niet meer geïrriteerd maar boos, zeg hem dat hij de pizza in zijn **** kan stoppen en wij hebben vervolgens bij de lokale pizzeria eten besteld. De manager kwam over als een totaal ongeschikt, arrogant en verwaand 20 jarig ventje. Door ons simpelweg een nieuwe pizza toe te sturen al deze ellende voorkomen. Alvorens ik deze review schrijf heb ik eerst geprobeerd om het hoofdkantoor te bereiken. Dit verliep allemaal erg stroperig en uiteindelijk werd mij een coupon van 1 medium pizza aangeboden. Wij zijn niet van plan bij zo'n incompetente manager ooit nog wat te bestellen dus wij hebben verzocht om ons terug te betalen. Dit verzoek werd compleet genegeerd dus vandaar mijn review.