Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Mo-Jo Japanese Kitchen

C R
26 August 2024Op 1 augustus 2024 met 6 personen (uit verschillende huishoudens) wezen eten bij Mo-Jo. De volgende dag zijn 4/6 personen ziek geworden waaronder 1 zwangere. Hierover heb ik een e-mail gestuurd en kreeg ik als reactie dat Mo-Jo niet verwachtte dat het een voedselvergiftiging betrof aangezien zij dit (bijna) nooit meemaken en ook geen verdere klachten hebben gehad over diezelfde avond. Ik moest dan ook maar naar het ziekenhuis gaan aangezien zij kunnen beoordelen of het ook echt een voedselvergiftiging betrof. Na de terugkoppeling zou Mo-Jo gaan beoordelen wat een passende oplossing zou zijn. Aangezien mijn klachten steeds erger werden ben ik dan ook naar het ziekenhuis gegaan en ook de arts gaf aan dat het een voedselvergiftiging betrof. Dit heb ik teruggekoppeld maar nu reageren zij niet meer op mijn e-mails. Zojuist telefonisch contact gehad en mevrouw gaf aan dat het ziekenhuis aan moest tonen dat de voedselvergiftiging ook daadwerkelijk door het eten van Mo-Jo komt. Aangezien het dagelijks vers wordt bereid kan het absoluut niet dat wij ziek zijn geworden door hun. In andere woorden worden wij dus uitgemaakt voor leugenaar. Echt schandalig hoe jullie met klanten omgaan.

Cynthia
9 May 2024Eten: De sushi was goed en het ander eten over het algemeen ook. Er is niet super veel sushi waartegen geen meerprijs hoeft betaald te worden vergeleken met andere restaurants. Dat viel dus een beetje tegen. De beefsalade was helaas koelkastkoud en de mosselen waren als rubber. Service: Je hebt vrijwel geen contact met de bediening. Wat mij vooral tegenviel en wat ik klantonvriendelijk vond, was het volgende. Ik had zeewiersalade besteld, maar die kwam maar niet. Ik dacht daarom dat ze het waren vergeten. Omdat je erg veel moeite moet doen om het personeel te spreken, besloot ik om het bij de volgende ronde nog een keer te bestellen. Toen kwam de zeewiersalade gelijk tezamen met een ander gerecht wat we hadden besteld. Uiteindelijk bleek dit van de eerdere ronde te zijn en kreeg ik heel veel later nog een zeewiersalade. Ik verzocht vriendelijk om die mee terug te nemen en waarom ik het gerecht dubbel had besteld. Helaas had de medewerker daar geen begrip voor en wilde hij het wel terugnemen tegen een meerprijs. Overigens stond mijn dessert al te smelten. Tja, medewerkers zijn moeilijk te spreken, gerechten komen erg snel op tafel behalve de zeewiersalade dus! Het dessert is ook een punt van aandacht qua service. Wij moesten de desserts bestellen vanwege de tijd. Helaas houden ze bij het uitserveren geen rekening met dat je de andere gerechten nog aan het eten bent. Sfeer: Prima en net restaurant. Wel erg druk. Wat ik echt een groot minpunt vind, is dat je praktisch twee tafels tegen elkaar aan hebt staan die gescheiden worden door een open tussenwand. Daardoor zit je eigenlijk ook met andere gasten aan tafel.


E. H.
3 October 2023Echt een prima ayca sushi-tent. Mooie inrichting, strak en schoon. Nagenoeg alles op de kaart met vlees, is halal, daarnaast veel vegetarische opties. Snelle service, goede sushi en heerlijke grill gerechten. Wij waren met een groep van 6 personen en hebben 263 euro betaald voor het eten en drinken.
