Amrâth Berghotel Amersfoort reviews

Utrechtseweg 225, 3818 EG Amersfoort, Nederland
image
3.0 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

0.00%

4

20.00%

3

60.00%

2

20.00%

1

0.00%
Over Amrâth Berghotel Amersfoort

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 24 uur geopend
  • Dinsdag: 24 uur geopend
  • Woensdag: 24 uur geopend
  • Donderdag: 24 uur geopend
  • Vrijdag: 24 uur geopend
  • Zaterdag: 24 uur geopend
  • Zondag: 24 uur geopend
  • Op dit moment open tot

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Amrâth Berghotel Amersfoort in Amersfoort

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Amrâth Berghotel Amersfoort

image
Rik Durkstra
4 September 2024

Gewoon een goed hotel. De locatie is vooral erg gunstig als je naar Amersfoort centrum of Soesterberg wilt. Ontbijt was bovengemiddeld goed. De kamer was groot, maar wel een onhandige indeling. Zo werk de gang naar de toilet nat na gebruik van de douche. Verder ziet de decoratie in de gangen er een beetje uit als de wachtkamer van een net iets te goedkope tandarts. Prijs/kwaliteit verhouding was via Agoda wel echt goed

Delen Delen
image
Arlon van der Laan
31 August 2024

Bezoek hotel in verband met zakelijk overleg 2 dagen. Incheck bijzonder, stond voor de balie en de receptioniste was klaar met mijn college en draait zich om en loopt naar achteren en komt niet meer terug. Geeft niet het meest welkome gevoel. Dus dan maar inchecken overdag. Zakelijke benadering vanuit de receptie en waarom moet ik tekenen voor een niet-roken overeenkomst? Best bijzonder voor een zakelijk bezoek en geeft een zeer onprettig gevoel. 1-persoonskamer is erg kil en minimaal met mag wel iets meer aankleding gebruiken. Muren beschadigd van de TV constructie en de badkamer heeft zijn beste tijd gehad (vieze doucheput). Na het zakelijk overleg geprobeerd een drankje te bestellen aan de bar maar in verband met allerlei IT / kassa discussies waren de medewerkers meer druk met elkaar bezig en in overleg maar vergaten "de gast" volledig. Uitchecken gaf ook wat uitdagingen, wederom door het IT-systeem. Nee, ligging van het hotel is prachtig maar is er echt aandacht benodigd voor de “hospitality” en de “gast”.

Delen Delen
image
Marco Bakker
19 August 2024

Personeel maakte heel veel goed want die waren zeer vriendelijk maar werd niet echt enthousiast over het hotel. Kamers waren erg gehorig, niet echt schoon (haren in bad). Her en der viel op dat omschreven kon worden als achterstallig onderhoud. (Vieze strepen op muren, kale stukken op geverfde deurposten, TV die geen verbinding had met (kabel)antenne. Erg jammer want nogmaals personeel was erg vriendelijk is en de omgeving is zeker het bezoeken waard

Delen Delen
image
Ello van de Griek
6 August 2024

De kamers zijn groot en praktisch ingedeeld, met een rollator is het goed te doen. Er is veel gratis parkeergelegenheid. Het hotel ligt op een mooie locatie tussen het centrum en het dierenpark in. Helaas was het niet meer zo fijn als 4 jaar geleden. De kamer was niet heel schoon (lag veel stof), het matras en topper waren vies. Handdoeken laat ik normaal niet verschonen voor 2 dagen maar dat moest nu wel aangezien degene die ik had 6 gaten had. Het koffiezet apparaat deed het niet. In sept. schijnen en nieuwe aan te komen maar plaats dan zakjes oploskoffie oid op de kamer maar laat de apparaten die het niet doen niet staan. Bij het ontbijt was er op zondag geen normaal brood meer.

Delen Delen
image
Theo Roeters
21 July 2024

Bij aankomst de kamer betaald. Gevraagd om een betaalbevestiging maar die kregen we niet. Zou worden verstrekt bij het uit boeken maar ook dam moesten we er om vragen. Kamer ziet er netjes uit, groot TV scherm. Kussen erg hard,te hard ivm artrose in de nek. Om een zachter kussen gevraagd, werden terug gebeld zou er niet zijn. Later toch ontvangen. Ontbijt oke, Diner matig. Volgende dag enkele Drankjes genuttigd. Rekening kwam niet overeen met de prijs op de kaart. Prijs werd aangepast in de software van de kassa en het juiste bonnetje kwam eruit. Volgende dag weer hetzelfde, dus had men de te hoge prijs weer terug ingevoerd. Andere ober met de opmerking: had u gisteren daar ook al een opmerking over. Laatste morgen kwamen we tot de ontdekking dat de handdoeken ook niet aangevuld waren. .

Delen Delen