Bella Roma reviews

Callunaplein 83, 6951 CN Dieren, Nederland
image
2.6 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

0.00%

4

20.00%

3

40.00%

2

20.00%

1

20.00%
Over Bella Roma

Tags
Contactinformatie
  • Callunaplein 83, 6951 CN Dieren, Nederland

Openingstijden

  • Maandag: 12:00–00:00
  • Dinsdag: 12:00–00:00
  • Woensdag: 12:00–00:00
  • Donderdag: 13:00–00:00
  • Vrijdag: 12:00–00:00
  • Zaterdag: 12:00–00:00
  • Zondag: 12:00–00:00
  • Op dit moment open tot

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Bella Roma in Dieren

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Bella Roma

image
Mahmoud Ibrahim
3 September 2024

Via thuisbezorgd een bestelling ruim optijd geplaats om 2 uur later bezorgd te worden ivm mijn pauze op werk. Op het moment dat de bestelling er moest zijn was het er niet. Geduldig 10 minuten gewacht voordat ik belde. Aan de telefoon kreeg ik te horen dat mijn bestelling onderweg was en er met ongeveer 5 minuten zou moeten zijn. 20 minuten later is mijn bestelling er nogsteeds niet en is mijn pauze voorbij erg jammer natuurlijk. Heb weer gebeld met het restaurant om te vragen hoe dit zo kan uitlopen aangezien ik mijn bestelling ruim optijd heb gedaan via thuisbezorgd. Aan de telefoon kreeg ik iemand die nauwelijks Nederlands sprak en erg brutaal en grof aan de telefoon was. Hierdoor gaf ik aan dat mijn bestelling geannuleerd mag worden en mijn geld terug gestort kan worden. De persoon aan de telefoon (die beweert de manager te zijn) zegt dan op boze toon dat ik dan zelf thuisbezorgd moet bellen om mijn geld terug te krijgen. Hier stond ik van te kijken en vroeg om iemand anders te spreken (de baas of iemand die fatsoenlijk Nederlands spreekt) zodat ik dit op een normale manier afgehandeld kan krijgen. Hierdoor werd de man aan de telefoon nog bozer en bleef erbij dat ik maar zelf met thuisbezorgd moest bellen en niemand anders te spreken kreeg. Na dit gesprek heb ik thuisbezorgd gebeld en ook van hun te horen gekregen dat dit niet zo moet en het restaurant dit moet doen. Bij thuisbezorgd heb ik een officiële klacht ingediend voor dit brutale en respectloze gedrag van meneer de manager. Eerste en laatste keer dat ik hier bestel!! UPDATE: Vind de reactie op mijn bericht erg bijzonder en reageer er graag op. Allereerst heb ik aangegeven dat door de manier waarop ik te woord werd gestaan, ik de bestelling geannuleerd heb. Hiervoor heb ik veel ruimte gegeven om met een oplossing te komen. Ook heb ik in mijn bericht duidelijk aangegeven dat ik aan het werk ben en dit voor in mijn pauze heb besteld. De bestelling heb ik dan ook ruim optijd ingevoerd en ga er dan vanuit dat jullie als restaurant hier rekening mee houden natuurlijk. Verder is er ook niet optijd contact opgenomen om aan te geven dat de bestelling later is, maar moet ik hier zelf achteraan bellen. En om dan een opmerking te maken van je had het ook kunnen afhalen vindt ik persoonlijk als bedrijf niet erg proffesioneel. Ik bestel niet voor niets natuurlijk en dit laat wel goed zien hoe jullie jammergenoeg te werk gaan.

Delen Delen
image
Nelson Admiral
17 August 2024

Wij waren hier eten. De bediening nam de bestellingen voor drankjes en bracht ons de menukaarten. In 10 min waren wij klaar met ons keuzen, maar ons drankje waren steeds niet aanwezig. De drankjes hebben wij na 20 min ontvangen en eten besteld. De bediendste heeft geen overzicht en begrijpt denk ik niet hoe zij moet werken. Jammer! Bovendien pizza’s smakten ook niet. Een pizza moet bij Italiaans restaurant anders zijn. In menukaart heb ik pizza Diavola ontdekt met 🍍😱😱. Dat klopt niet! Van twee pizza’s alle twee waren niet lekker. Vlees en andere producten wel ok gesmaakt.

Delen Delen
image
Eveline Slager
22 July 2024

Zeer vriendelijke bediening, al duurde het wat lang voordat het eten kwam (niet buiten sporig). Het eten smaakte best lekker maar duidelijk geen Italiaanse kok (flinke uiringen in de carbonara, room en Hollandse geraspte, en zelfs plakken kaas over de pasta’s en veel niet Italiaanse gerechten op de kaart). Wel flinke porties en met aandacht bereid. Over de prijzen: erg hoog voor een ‘Italiaan’. Waar een pizza ‘normaal’ rond de 14 zou liggen lag hij hier rond de 18/20 euro. En een pasta ook rond de 18-20 euro. De aankleding van het restaurant was wat kitcherig, met kunstgras en kunststofplanten. Wel daarmee gepoogd het gezellig te maken. Voor mij persoonlijk niet voor herhaling vatbaar.

Delen Delen
image
Peter GrilltNL
4 February 2024

Super goede en vriendelijke bediening. In deze gezellige Pizzaria staat kwaliteit en service op een hoog nivo. Daarvoor onze dank, we hebben het zeer goed naar onze zin gehad. Het eten was verrukkelijk, ookal was er een klein startprobleem met de temperatuur van de Hotwings. Echter werd dit probleem accuraat en met zorg opgelost. Om maar te spreken over de grote van de porties, gewoon best veel. Tip...neem geen voorafgerecht, maar bewaar een een beetje ruimte voor de lekker desserts die Bella Roma te bieden heeft. Vanuit Friesland hebben we genoten van het eten en de gastvrijheid. Ga zo door..dan doe je het echt goed. Groeten uit Friesland

Delen Delen
image
priscilla groeneveld.
29 January 2024

Vreselijk druk, heb 45 minuten mieten wachten voordat we eten kregen, de lasagna was smakeloos flauw, zonder smaak, de visfilet was gigantisch zout! Heb met lange tanden gegeten, als het niet zo druk had geweest en ik niet 45 minuten op mijn eten had moeten wachten, had ik het eten teruggegeven. Heb niet alles opgegeten, de vis was veel te zout, heb het gezegd, maar toch moest ik de volle pond betalen. 51 euro. Veel te veel geld voor dat eten. Als ik zo'n klacht van een klant zou krijgen, zou ik zeggen: "mevrouw, u hoeft deze vis niet te betalen. " Of anders de klant tegemoet komen door te zeggen, we splitten de rekening, ipv 51 euro betalen, gewoon de helft betalen. Dus laat dit een les zijn voor de volgende...niet daar gaan eten als het stervens druk is, want het eten wordt afgeraffeld!!! De bestellings pizza's gingen er ook nog tussendoor, de mensen in het restaurant zelf moesten dus lekker lang wachten. 45 minuten wachten op je eten? Hoe dan????

Delen Delen