Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van MEI

Henk van Hoorn
15 August 2024Chef Marco maakt heerlijke gerechten, Geen ingewikkelde toestanden met een overdaad aan overbodige ingrediënten op het bord, maar goed doordachte, afgewogen creaties. Een aparte vermelding verdienen de zeer smakelijke en nooit overheersende sausen. Ook het dessert krijgt een pluim, omdat het erg lekker en niet mierzoet is. Daar kunnen veel restaurants nog wat van leren. Ingeborg weet bij elk gerecht een mooie bijpassende wijn te verzinnen. Kortom, het was weer genieten bij Mei.

Stefan Glasbergen
8 August 2024Dit is voor de prijs simpelweg niet goed genoeg. Eten is lekker, maar niets wat je zelf niet zou kunnen maken. Wijn ok, niet meer dan dat. Service vlak, correct, maar niet gezellig. Voor deze prijs is dit een belachelijk slechte keuze. Waarom dit door Gault Millaut wordt aangeprezen is mij een raadsel.

Wim Zwinkels
14 June 2024Restaurant heeft pretenties maar mist op alle vlakken wel iets. Gerechten zijn creatief maar vaak net te creatief. Smaken kloppen niet. Vaak 1 of 2 ingrediënten teveel. Bediening ook niet altijd attent. Wijnen niet bijzonder. Voor deze prijzen moet er iets beters in de buurt zijn lijkt me.

Marloes
7 June 2024Aardige zaak met moderne en strakke inrichting. Gerechten waren leuk bedacht, maar misten pit, kleur en vernieuwing. Service was ok, wijn was ook prima, maar niet blown away. Helaas was prijs-kwaliteit niet in balans. Voor dit soort bedragen mag de kwaliteit van zowel het eten als de service als de wijnen echt omhoog.

Storm Wischhoff
27 April 2023Een interessante ervaring bij dit mooie maar kleinschalige restaurant. Hoewel de spijker niet op zijn kop werd getikt wat betreft de service was het eten goed. De kwaliteit tussen gerechten was niet altijd even stabiel, waarbij het lam gerecht de ster had moeten zijn, maar smaakloos overkwam. Het zoete dessert en de asperges was niets anders dan fantastisch. De service was verre van goed, misschien was er iemand ziek, misschien is dit hoe het gaat. 40 minuten wachten voordat je überhaupt de kaart te zien krijgt, de hostess praatte alsof ik weer op de kleuter school zat en gaf de vaste klanten meer en sneller de aandacht dan nieuwe. Eenmaal na het bestellen liep de komst van de gerechten beter, echter deed de hostess de ervaring van het goede eten te min.